hey,
alvast bedankt voor al jullie feedback!
Zeker bij de weekly quiz zijn er vaak kritische opmerkingen over het materiaal.
Graag zou ik hierover steeds jullie feedback willen ontvangen.
Quizes zijn onduidelijk, slechte handen, antwoorden, whatever you name it....
Om jullie altijd zo goed mogelijk materiaal te kunnen bieden wil ik al jullie kritieken ergens centraal gaan verzamelen, zodat:
-1: ik dit door kan spelen naar onze education afdeling, zodat het nieuwe materiaal steeds beter wordt (en meer op jullie wensen aangepast kan worden)
-2: Dat het bestaande materiaal gecorrigeerd/verbeterd kan worden
-3: Ik zal jullie dan ook weer steeds feedback proberen te geven over updates van het materiaal
-4: jullie over deze punten zelf kunnen discussiëren, en een goede discussie (onderling) is altijd goed om verschillende standpunten naar voren te brengen en situaties in een ander licht te bekijken.
Ik zal in het feedback forum een apart subforum opstellen, voor feedback voor al het educatieve materiaal op PokerStrategy.
Dit geldt dan niet alleen voor quizes, maar ook voor strategie artikelen etc.
komt er bijvoorbeeld volgende week een quiz, dan zal ik in dat forum direct een feedback thread aanmaken voor die quiz. In de quiz (of in de quiz-thread) zal ik dan direct een link plaatsen naar deze feedbackthread zodat hij voor jullie makkelijk te vinden is.
Hetzelfde geldt dan voor nieuwe artikelen, zijn jullie het inhoudelijk ergens niet mee eens, dan kan er in deze feedbackthreads gediscussieerd worden en ik zal alle informatie verzamelen, doorspelen en daar ook weer op terugkomen.
Layout/spellingsfouten enzovoort, kunnen gewoon via de huidige manier gerapporteerd worden, omdat dat sneller werkt.
Wat vinden jullie daarvan?
Ik vraag dan maar 1 ding van jullie:
--> Maak dan ook actief gebruik van deze threads en meld de zaken waar je over twijfelt! ♠_biggrin: ♠_biggrin: