Skip to forum
Weekly Quiz: SNG - ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Weekly Quiz: SNG - Ranges (bronze)

8 Berichten
7 Gebruikers
0 Reactions
1,180 Bekeken

Heb je wel eens het gevoel gehad dat je überhaupt niet wist hoeveel procent van je handen je zou moeten pushen, wanneer je zegt dat je TT+ zou pushen? Heb je jezelf wel eens afgevraagd of je T9s kunt pushen, wanneer een vriend van je zegt: "Daar kun je toch gemakkelijk 38% pushen"?

Probeer een gevoel te krijgen voor ranges! Werk met ranges! Word één met de ranges. De quiz van deze week zal jou daarbij helpen.

Test nu jouw pokerkennis in de quiz van de week

Voor vragen, opmerkingen en kritiek kun je terecht in deze thread.

Veel succes!

7 replies
Head Admin
Lanfear81

Veel succes met de eerste quiz van de SnG&MTT week _cool:

Laat hier jullie resultaten even weten!

DodoBrabbel

7/9 punten. Jammer dat de tegenstanders 'perfect' spelen. In de praktijk zul je de range moeten inschatten die ze daadwerkelijk pushen ipv de range die ze zouden moeten pushen.

bobm78

3: antwoord C en D zijn ook correct lijkt mij.
4: ik ken de Nash ranges niet, maar als ik pokerstove erbij pak, push ik echt wel iets meer dan 35% met maar 5BB op BU.
5: zie shove range iets wijder dan die 35%, dus mijn call range is ook iets wijder en dus C.

Staat die nash tabel ergens op de site ? Ik gebruik een push fold chart maar ik denk dat in ranges denken mij ook meer zal helpen bij cash games.

Grts Woody

Mstlc

Oorspronkelijk gepost door Woodcrasher
Staat die nash tabel ergens op de site ? Ik gebruik een push fold chart maar ik denk dat in ranges denken mij ook meer zal helpen bij cash games.

Grts Woody

Nash is puur voor SnG & MTT poker. Dit heeft min of meer totaal geen nut voor cash games.

Wat jij best doet lijkt mij is gewoon equilator downloaden en daarmee aan de slag gaan... kijken hoe bepaalde handen het doen tegen andere handen, ranges opstellen, kijken hoe equity verhoudingen liggen tegen bepaalde ranges met bepaalde handen... nash gaat je hiervoor niet helpen bij cash games.

krikke482

Kleine opmerking :D
Zoek de fout...

Je hebt 5 van de 9 mogelijk te behalen punten gescoord. Dat komt overeen met 56 %!

10 Punten:Geweldig! Je bent een doorgewinterde range-machine.

...

Head Admin
Lanfear81

haha, ik ga er even achter om te kijken waar de fout zit