Skip to forum
Weekly Quiz: FL - A...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Weekly Quiz: FL - Aanpassen aan je tegenstander (silver)

6 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
755 Bekeken

Bij het shorthanded spel wordt het erg belangrijk om door middel van notes en stats bepaalde reads op je tegenstanders te verzamelen en deze informatie goed te benutten om jouw winst te maximaliseren. Dit vergt vaak enige afwijking van de standaard speelwijzen en de charts.

In deze quiz kun je testen of jij in staat bent je spel op een goede manier aan te passen aan je tegenstanders. Als tegenstanders worden bewust wat extremere types, zoals de callingstation en de maniac, gekozen om de beslissingen wat te vergemakkelijken.

De quiz werkt aan de hand van een aantal soorten tegenstanders. Deze worden aan het begin van de quiz beschreven aan de hand van reads en stats. Hier zul je jouw beslissingen gedurende de quiz op moeten baseren.

Test nu jouw pokerkennis in de quiz van de week

Voor vragen, opmerkingen en kritiek kun je terecht in deze thread.

Veel succes!

5 replies
Head Admin
Lanfear81

Veel succes met de nieuwste quiz! _cool:

DukeFreedom

Je hebt 32 van de 35 mogelijk te behalen punten gescoord. Dit komt overeen met 91 %!

Degene die ik niet had twijfelde ik al en ben ik het ook wel mee eens. :)

nickvdb1990

Je hebt 17 van de 35 mogelijk te behalen punten gescoord. Dit komt overeen met 49 %!

Misschien omdat ik nog nooit fixed limit heb gespeeld.

Nivlem

Oorspronkelijk gepost door DukeFreedom
Je hebt 32 van de 35 mogelijk te behalen punten gescoord. Dit komt overeen met 91 %!

Degene die ik niet had twijfelde ik al en ben ik het ook wel mee eens. :)

Nice one! :)

Rogier

28/35 gezien ik bij sommige isolatieraises rekening hield met rake, waardoor ik iets tightere ranges pakte :P

maargoed wel goeie quiz imo ;) ondanks dat ik me nooit echt heb verdiept in FL theorie behalve een weekje HU :P