Skip to forum
Weekly Quiz: FL - S...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Weekly Quiz: FL - Spelen tegen regulars (gold)

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
505 Bekeken

Deze week draait de Fixed Limit quiz om de regulars. Je probeert je tafels zo uit te kiezen dat je met zoveel mogelijk vissen aan tafel zit en je gaat de regulars zoveel mogelijk uit de weg. Toch is dat niet altijd mogelijk, vooral als er één andere regular aan tafel zit, maar de rest van de plaatsen bezet zijn met vissen. Het zou zonde zijn om deze tafel links te laten liggen vanwege die ene regular.

In de quiz van deze week kun jij testen hoe goed je bestand bent tegen het spel van een (andere) regular aan tafel. Het gaat om een speler met de volgende eigenschappen:

• Zijn stats zijn 22/18/2.4/38
  • Hij speelt reasonable
  • Hij kan semi-bluffen
  • Hij kan voor free showdown raisen
  • Hij is in staat om boards en ranges in te schatten
  • Hij maakt in de daarvoor geschikte situaties wel eens een move
  • Hij maakt goede folds / calldowns
  • Hij kan betere handen folden
  • Hij speelt zijn made hands OOP agressief

Test nu jouw pokerkennis in de quiz van de week

Voor vragen, opmerkingen en kritiek kun je terecht in deze thread.

Veel plezier en succes met de quiz!

1 reply
Rogier

18/21.

ik snap de redenatie niet helemaal achter waarom hand1 geen 3bet is. ik denk dat een 3bet er juist voor zorgt dat villain al zn mindere air fold (terwijl ie toch wereldodds krijgt) of callt, waarna wij een gratis turnkaart kunnen zien. dit scheelt toch weer een hoop lastige situaties + we hebben nog equity in de hand + we krijgen wss iig geen dubbelbarrel op de turn(waartegen we echt huilen).
t boeit weinig dat we weinig legit handen hebben, we valuebetten waarschijnlijk gewoon de beste hand.

en in hand6 check ik turn terug met het idee om de river vaak te callen. is net zo duur als bet turn behalve dat je nog actie kan krijgen van minder