Ga naar het forum
Weekly Quiz: NL - A...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Weekly Quiz: NL - AK en QQ op de low limits (Silver)

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
801 Weergaven

AK en QQ zijn zonder twijfel twee van de beste starthanden in No-Limit Hold'em, maar toch kunnen ze je in een lastige situatie terecht laten komen.

Om standaard agressief te spelen is niet verkeerd, maar er zijn uitzonderingen. Daarom leggen wij jou vandaag een aantal preflop situaties voor, waar je nog eens goed over zult moeten nadenken.
De starthandenkaart (SHC) laten we vandaag even voor wat het is, want de beslissingen die je vandaag zult moeten maken kunnen hier mogelijk van afwijken.

Test nu jouw pokerkennis in de quiz van de week

Voor vragen, opmerkingen en kritiek kun je terecht in deze thread.

Veel plezier en succes met de quiz!

6 reacties

Je hebt 41 van de 48 mogelijk te behalen punten gescoord. Dat komt overeen met 85 % !

Benjike316

Je hebt 47 van de 48 mogelijk te behalen punten gescoord. Dat komt overeen met 98 % !

Bij opgave 3 had ik gecalled in plaats van ge3bet. Hij callt waarschijnlijk inderdaad teveel handen om dit profitabel te 3betten. Maar ik weet niet wat een normale PFR% voor een callingstation UTG is, maar ik schatte deze toch vrij krap in.

Wow, Benji 4 Poker Pro! :D

Nagger82

Resultaat
Je hebt 45 van de 48 mogelijk te behalen punten gescoord. Dat komt overeen met 94 % !

NLDPeter

Je hebt 47 van de 48 mogelijk te behalen punten gescoord. Dat komt overeen met 98 % !

Wryzeth

42 punten. Not bad!