Ga naar het forum
Weekly Quiz: Beginn...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Weekly Quiz: Beginnersquiz (4) - SNG

12 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
1,199 Weergaven

In de beginnersquiz houd je je bezig met alledaagse spelsituaties in de pokervarianten No-Limit, Fixed Limit, Pot Limit Omaha en Sit and Go's.

Vandaag stellen we jouw kennis over Sit and Go's op de proef. {communitylink=shakin65+level} heeft voor jou tien opgaven samengesteld, waarin jij kunt bewijzen hoe ver jouw pokerkennis reeds ontwikkeld is.

Test nu jouw kennis en vergelijk jouw resultaten met andere PokerStrategen of met vrienden en kennissen op Facebook - iedereen kan deelnemen aan onze beginnersquiz!

Test jouw kennis in de 4e beginnersquiz

Voor vragen, discussies of commentaar op deze quiz kun je terecht in deze thread.

Veel plezier met deze quiz!

Hieronder vind je de links naar de voorgaande delen uit de serie voor beginners:

11 reacties
Cognitief

Je hebt 27 van de 30 mogelijk te behalen punten gescoord. Dit komt overeen met 90 % !

Ging met de 99 de fout in (call). :f_cry:

gewoonlars

Oorspronkelijk gepost door Cognitief
Je hebt 27 van de 30 mogelijk te behalen punten gescoord. Dit komt overeen met 90 % !

Ging met de 99 de fout in (call). :f_cry:

Precies hetzelfde :D Dacht daar aan callen omdat iemand achter je een monster kon oppikken iets te snel ingevuld achja.

nickvdb1990

heb de vragen niet gelezen en willekeurig wat antwoorden ingevuld. toch nog 9 punten

Benjike316

Je hebt 28 van de 30 mogelijk te behalen punten gescoord. Dit komt overeen met 93 % !

Bij de laatste hand (TT?) zou ik toch raisen met drie limpers om te isolaten. De raise is idd vrij groot maar de kans zit erin dat je de pot preflop oppakt en met TT lig je echt wel voor op hun limp range. Of zie ik hier iets verkeerd?

Mstlc

Men... raisen zou bij de laatste vraag ook gewoon 3 punten moeten zijn. Natuurlijk raden ze overlimpen aan hier omdat het een beginner quiz is en er wordt uitgegaan van het feit dat de post flop skillz van mensen die deze quiz doen niet echt optimaal zijn om een hand als TT te spelen.

25/30. Ik hou niet van reshoven voor 50bb met 99 tbh. Als de blinds trouwens echt in staan zijn van in dat soort spots te squeezen dan speel ik liever nog call shove, call squeeze omdat 99 het gewoon goed doet tegen een squeeze range die vaak any pocket pair bevat dan.

Timmaywin

Je hebt 30 van de 30 mogelijk te behalen punten gescoord. Dit komt overeen met 100 % !

Blijkbaar doe ik iets goed :D

Ik twijfelde bij de laatste vraag, om te raisen met TT na 3 limpers.

Mooie scores hoor guys ;)

Je hebt 25 van de 30 mogelijk te behalen punten gescoord. Dit komt overeen met 83 % !

Opgave 1 had ik fout, ik had raise ingevuld, maar ik had niet goed genoeg geanalyseerd. Als ik raise moet ik 400 raisen en heb ik nog 800 over.

Opgave 4 had ik fout. Ik had Check ingevuld omdat ik vond dat JJ OOP slecht speelbaar is als preflop raise met 2 limpers, die waarschijnlijk gaan callen op de lage niveaus en lage blindlevels.

solartje

Oorspronkelijk gepost door KingOrange
Opgave 4 had ik fout. Ik had Check ingevuld omdat ik vond dat JJ OOP slecht speelbaar is als preflop raise met 2 limpers, die waarschijnlijk gaan callen op de lage niveaus en lage blindlevels.

Idem, ik check hier behind voor setvalue enkel. zie op de lage limieten teveel vilains callen en dan zit je OOP met JJ postflop.

28/30 blij dat ik eindelijk eens bovenaan eindig. SNG dus blijkbaar toch men ding

Je hebt 17 van de 30 mogelijk te behalen punten gescoord. Dit komt overeen met 57 % !

vind ik toch wel een tegenvaller..
Moet ik de artikelen toch nog maar eens flink doorlezen !

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Masarko,

Wanneer je alleen de basic artikelen een keer doorgenomen hebt alsnog een goede score. De meeste leden hebben de verschillende artikelen al vaker doorgenomen en meerdere video's bekeken. Dus voor hen is het eenvoudiger om een hogere score te halen.

Het feit dat je meteen al aan de slag bent gegaan met de quiz is sowieso al goed!

In dit overzicht vind je overigens nog meer quizes voor SnG-spelers!

Laat ook even weten hoe het in die quizes verliep!