Skip to forum
Weekly Quiz - NL - ...

Meldingen
Alles wissen

Weekly Quiz - NL - Preflop Spots 2

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
447 Bekeken
Orodin

In deze quiz staan je meer preflop spots te wachten, die aan een NL25 fullring-tafel worden gespeeld. Deze keer worden alle handen echter uit positie gespeeld. De speelbaarheid van handen na de flop is gemiddeld wat lager. Daarom is het cruciaal om je implied odds mee te wegen in je beslissing om te 3-betten (voor value of als bluf), of misschien toch liever te folden.

Deze quiz is beschikbaar voor al onze leden; dus ook voor de Basic status!

Veel plezier en succes met de quiz!

Beantwoorden
Citeren
4 replies
MoneyStef

30/36, mijn pf spel in de blinds is nog niet optimaal blijkbaar :)

Beantwoorden
Citeren
wickytheviking

35/36 score
ik zie dat de quiz al van een tijdje geleden is ;) maar goede vragen met lastige situaties

Beantwoorden
Citeren
wickytheviking

oh nee ik kijk verkeerd data volgens mij :S
ik speel nl2 voor nu, ik neem aan dat het vrijwel vergelijkbare vragen/antwoorden zouden zijn op nl2 limiet gebaseerd?

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

Hey wickytheviking,

De quiz is inderdaad gebaseerd op handen op NL25. Maar de denkwijze is vooral belangrijk, dus wanneer je 35 van de 36 punten haalt is dat zeker een goede score en veel van de dingen zullen ook zo gelden op NL2.

Wel kan het zijn dat soms de ranges en stats van de tegenstanders op NL een stuk anders zijn, waardoor je je eigen beslissing daarop ook weer moet aanpassen (maar wel op basis van dezelfde denkwijze).

Neem ook zeker eens een kijkje op de handbeoordelingsforums, waar je over verschillende situaties kunt discussiëren met de coaches en andere leden.

Beantwoorden
Citeren