hallo

• tzawelaja
      tzawelaja
      Bronze
      nieuw hier

naam is matthias, 23 jaar en belg

poker leren kennen door homegames, online ook wat gespeeld (geprutst eigenlijk)

hiermee (online) toch teveel geld naar mijn zin verloren, en nu wil ik dus wat serieuzer beginnen spelen en het doel is allereerst het verloren geld trgverdienen

heb een account op pokerstars waar ik dus zelf geld op gezet heb. verlies op NL. door te tilten, op verschillende stakes beginnen spelen, wins en looses. constant up en down, dus totaal geen stabiliteit eigenlijk.

gisteren hier geregistreerd en heb mijn keuze gemaakt voor sng. is eens iets anders en geeft me meer structuur denk ik.

heb moeite om kleine limieten te spelen. speel niet serieus genoeg dan, en ik denk sommige tegenstanders ook niet, dus kun je niet echt een deftig spel opbouwen.

dus gisteren alle basic files over sng gelezen etc.

voor 1$ sngs heb ik gewoon het geduld niet, een halfuur voor 3$ te winnen :/
      mss moet ik daar maar een werkpunt van maken om leren traag vooruit te gaan

heb gekozen voor 3.40$ nl holdem 10players turbos te spelen, mss iets hoog gegrepen, maar ik zie wel

deze ochtend gespeeld

ik denk een 10tal van deze soort

waarvan

3* 1ste = 45$
      1* 2de = 9$
      2* 3de = 6$

paar keer 4de en 1 maal eruit als 7de door een bad beat

graag had ik geweten waar in pokerstars ik dit kan opvragen? dat ik exact weet hoeveel ik er gewonnen heb?

en waar haal ik van die grafiekjes en zaken die stats berekenen?

mvg
  • 1 reply