Geen strategypoints

• Sweetshop
      Sweetshop
      Bronze
      Hallo pokerstrategen,

Op de een of andere manier krijg ik totaal geen strategypoints, terwijl ik weldegelijk tracked speel op FT. Het is zelfs de pokerroom waar ik met mijn 50 dollar start kapitaal ben begonnen!
      Ik heb 200+ FTP maar de strategypoints teller blijft steken op 0.0...
  • 4 replies
    • beefpuff
      beefpuff
      Bronze
      Hey Sweetshop,

Ik kan niet heel goed Nederlands schiven dus ik hoop dat je mij begrijpe..

Je kunt better op de Nederlands forums dit vraag stellen.. Op de Engels forums mag je allen in Engels spreken ;) Om naar de Nederlands forums te gaan, moet je boven in de dropdown menu Nederlands kizen (de dropdown menu zit rechts boven, naast jou username)..

Om je vraag te antworden, de strategypoints hebben en delay van 1-2 dagen, dus als je net ben begonne te spelen op Full Tilt kan dat en paar dagen duren voor dat je points binnen krigt.

Als he al langer op FT spelt en niet je strategypoints krigt, dan heb je missien en problem..

succes! :)

(in English)
      The question was that SweetShop was not receiving Strategy points on FT. He received the starting capital already.

I told Sweetshop that he can ask this question on the Dutch forums, and that if he has just begun playing on FT then there might be a delay of 1-2 days for the points to update. If he has been playing longer, there might be a problem.
    • Hadi
      Hadi
      Bronze
      Cheers beefpuff for the reply :)

Wat beefpuff zei juist is. Ook, gebruik dan alleen Engels op deze forums - u kunt de Nederlandse gemeenschap hier te vinden: http://nl.pokerstrategy.com/forum/
    • Sweetshop
      Sweetshop
      Bronze
      Thanks guys good to know,

I have however been playing for about a week now and still didnt recieve a single strategypoint.
      A friend of mine says he has the same problem and he als plays on FT. I knew there could be a delay but this is kindoff extreme...
    • beefpuff
      beefpuff
      Bronze
      I guess you should contact support then, if you still haven't received the points (http://www.pokerstrategy.com/home/support/).

One thing you can do beforehand is to go to the PokerStrategy homepage, scroll down to "My Poker Rooms" and click the little triangle next to Full Tilt. You'll be able to see an overview of the points you've received so far. If PS hasn't received data from Fulltilt about a certain date, you'll see "pending" displayed. For example, if you played yesterday (the 18th), then you'll probably see 'pending' written next to that particular date. If it says that you received 0 points for a day which you know you played, then there's a problem - support should be able to help you.

Good luck :)