mmm mijn deposit arriveert maar niet

• oewems
      oewems
      Bronze
      mmm, net ingekocht bij William Hill voor een redelijk bedrag maar het komt maar niet aan, normaal gebeuren Paysafecardjes toch instant ? Ik maak me wat zorgen...

Net de saldo's bekeken bij de website van paysafe, en de kaartjes zijn leeg ?(
  • 4 replies
    • oewems
      oewems
      Bronze
      solved :) haha
    • larszs
      larszs
      Bronze
      Originally posted by oewems
      blijft maar duren...
      Maybe its smart to post this in the dutch forum next time :)
      Maar geduld is een schone zaak, vroeg of laat ontvang je het vaak wel.
    • IngridN
      IngridN
      Bronze
      Hi oewems,

I agree with larszs, you guys feel free to use the Dutch beginners question forum next time. They will be happy to help you in your language =)

Of course, you guys are welcome here on the English forum as well but you will need to switch to English so we can all understand you ;)

Ingrid
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Hey oewems,

Goed dat je probleem in elk geval al is opgelost! Mocht het je leuk lijken om met meer Nederlanders en Belgen te praten, in plaats van in het Engels, kom dan zeker langs op ons Nederlandstalige forum.

Je kunt op de website altijd kiezen in welke taal je hem wilt bekijken en dus op wel forum jij je berichten wil plaatsen. Je kunt van taal wisselen door rechts boven op de pagina een andere taal te kiezen in het drop down menu of http://www.pokerstrategy.com te veranderen in nl.pokerstrategy.com.

Hoop je op ons forum tegen te komen!

Melvin