This site uses cookies to improve your browsing experience. By continuing to browse the website, you accept such cookies. For more details and to change your settings, see our Cookie Policy and Privacy Policy. Close

Olá!

• lineucosta
      lineucosta
      Basic
      Meu nome é lineu e sou do Brasil, aprendi jogar poker com minha esposa, e estou muito estusiasmado com a proposta do Strategy poker, os artigos me deram um jogo muito consistente. Desculpa não postar em inglês.
      Obrigado

Good game, for all strategy pokers!
  • 6 replies
    • IngridN
      IngridN
      Bronze
      Ola lineucosta!

Glad to see you in the English community, only problem is that we don't understand Spanish/Portuguese :(

We have two choice:

- You teach us :)
      - You post this question again in the Portuguese Community :)

Let me know if we shall start the lessons or you happy with our native speaker Community Managers :)

Ingrid
    • RubyWesson
      RubyWesson
      Bronze
      Isto é o que postou ingrid

Fico feliz em vê-lo na comunidade Inglês, só problema é que nós não entendemos Espanhol

Nós temos duas opções:

- Você ensina-nos sorrir
      - Você pós esta pergunta novamente no sorriso comunitário Espanhol

Deixe-me saber se vamos iniciar as lições ou você feliz com a nossa gerentes da comunidade falante nativo sorriso
    • DuDaa
      DuDaa
      Bronze
      Hola amigo!
    • IngridN
      IngridN
      Bronze
      wow Matt, impressive! :D
    • pleno1
      pleno1
      Coach
      Coach
      Portuguese skills ITT!!

Fantastic to have you here in the English forum, I'd persuade you to introduce yourself to the PT community, but I don't want thegreatmazinga to get his hands on you!

Can you teach me a cool Portuguese line please?

How do I say.... Roses are red, violets are blue, I love steak sandwiches, but not as much as you? :D

Muchos Graciious amigo.
    • IngridN
      IngridN
      Bronze
      Originally posted by pleno1
      How do I say.... Roses are red, violets are blue, I love steak sandwiches, but not as much as you? :D
      mods are supercrazy :D