PartyPoker acc ineens geblockt!

• ni3ls91
      ni3ls91
      Bronze
      Beste mensen,

Eergisteren kreeg ik ineens een email met de volgende inhoud:

Please note that we have placed a temporary hold on your account and cashout request as we need to verify the ownership of your Moneybookers account. As part of the verification process, we request you to provide us a copy of your Moneybookers statement.

Ineens uit het niets wordt mijn partypoker account geblocked.
      Er staat zo'n 550$ op waarvan 100$ zelf gestort. Deze 100$ wilde ik er weer af halen zodat ik met m'n pure pokerbankroll verder kan grinden.

Natuurlijk heb ik gelijk daarna een email gestuurd wat ze precies bedoelen met de moneybookers statement. Ik gebruik namelijk het account van een vriend en hij wist niet wat ze precies bedoelden.

Hoe kan het zijn dat ze ineens zomaar je account kunnen blocken?
      Er waren toch ook geen problemen toen ik m'n geld erop zette?
      Bovendien heb ik er zelf 450$ op verdiend.

Graag hoor ik van jullie hoe ik dit het beste kan oplossen
  • 4 replies
    • ni3ls91
      ni3ls91
      Bronze
      Totale winnings in HM (bijna al m'n handen staan erin): $335
      Betaalde rake: 219$

Dit toont aan dat ik de site al 219-115$(bonussen)=104$ heb opgeleverd!
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Hey ni3ls91,

Goed dat je je vragen op ons forum stelt, echter zit je hier op het Engelse forum. Indien je graag van het Nederlandse forum gebruik wil maken, kun je je taal aanpassen rechts bovenin bij het language dropdown menu ;) .

Om je vraag alsnog te beantwoorden, ga ik hier even verder in het Engels.

The reason your account was blocked is possibly because the Moneybookers account owned by someone else than your PartyPoker account. To prevent fraude and to prevent money being stolen, certain security measurements are put in place.

I would just comply with everything PartyPoker asks for, and explain why you are using a friend's moneybookers account instead of your own.

These security measurements are only there to help us keep our money safe, keep this in mind! :)

If you want to continue using our English forum, this is ofcourse fine. However, please write in English if you do so!
    • ni3ls91
      ni3ls91
      Bronze
      Allright thank you for your reply!

I am sorry about the language mistake. I am quite new to the sites structure.

Anyways I will move my question to the dutch forum
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      No worries, good to have you on the forum!

If there is anything else we can do, just ask! :)