Inga stålar

• wrongsta
      wrongsta
      Bronze
      nu står det att jag är bronzmedlem "yippi":)
      men jag har fått mail om att mitt användarnamn inte existerar ,tog upp den här punkten med er förra fredagen 25/4 ni hänvisade till pokerstars support om att jag skulle ta reda på vad mitt username var och allting stämde det var "Wrongster"

ni sa att det skulle ta några dagar och kanske dröjsemål pga helg men nu är det
      torsdag 1/5 och inget har kommit in än.
      skulle vilja veta vad problemet är helt enkelt ?.

färlåt om jag låter som en bortskämd liten snorunge inte så jag menat :P .. börjar bara bli lite otålig .

m.v.h Andreas
  • 7 replies
    • RMB
      RMB
      Bronze
      man brukar prata engelska här.

du ska ha en email som säger att du har pengarna i ditt konto, men om du skrev fel username/name tror jag du måste kontakta customer support.
    • Pacer357
      Pacer357
      Bronze
      Tjena wrongsta.

Du hamnade visst i det engelska forumet där men min kollega visade mig din post(han sa visst "Little IKEA in the english forums?" :D ). Om du har fått bronsstatus så ska det ha gått ut ett mail till dig och pengarna ska vara på ingång och landar hos dig om några timmar tops. Grattis till din nya status och jag beklagar att det tagit tid men deen som väntar på något gott ;)

And for our English users feel free to read the most beutifull language of all. And if you don't think so, we atleast have the hottest girls :D
    • RMB
      RMB
      Bronze
      Originally posted by Pacer357
      Tjena wrongsta.

Du hamnade visst i det engelska forumet där men min kollega visade mig din post(han sa visst "Little IKEA in the english forums?" :D ). Om du har fått bronsstatus så ska det ha gått ut ett mail till dig och pengarna ska vara på ingång och landar hos dig om några timmar tops. Grattis till din nya status och jag beklagar att det tagit tid men deen som väntar på något gott ;)

And for our English users feel free to read the most beutifull language of all. And if you don't think so, we atleast have the hottest girls :D
      I can't agree more ^^
    • wrongsta
      wrongsta
      Bronze
      haha okej så det kan bli ibland:P
      jag har dock inte fått något email lr några pengar på pokerstars än?.kollat spam filtret "skräppost "men det kanske kommer in under kvällen lr nått:p
    • ciRith
      ciRith
      Bronze
      Please stick to english on our english board. Fee free to go to our swedish board or translate it for me. :D
    • wrongsta
      wrongsta
      Bronze
      hehe ok i take it with you . ive reach the bronze status and ive give you my account name on pokerstars and thats "Wrongster" and contacted pokerstars and that username is correct . i havent got that email thats saying my founds have been transferd or money on pokerstars so im just wondering if some complications have accourd ?

im sorry if its any troubble understanding my english :P
    • ciRith
      ciRith
      Bronze
      Ahh alright. And is the problem solved already? (I can't help you with that because I have no idea about such things.)

If you still have problems and if nobody helped you above (Pacer357 at least should have told you something useful ;) ) then please contact our support via ticket.

If you want to stick with english:
      http://www.pokerstrategy.com/help/117/

Swedish (could be that you have to write in english as well but since I can't read what is written there.... :D )

http://sv.pokerstrategy.com/help/117/

Now my guess:

Just have a bit more patient. I think your money will be credited soon. :) (Just my guess. If you don't want to wait then write a ticket. :) )

EDIT: You english is fine. (If my answer above makes no sense to your translation then it's not fine *lol*.)