Mitä pokerisivua käytät?

• Poll
    • What is the correct move here?

• 23
        all-in
        58%
      • 14
        check/fold
        35%
      • 2
        check/raise all-in
        5%
      • 1
        check/call
        3%
      • 0
        fold
        0%
      Total: 40 Votes
    • srz
      srz
      Bronze
      Melkein kaikki pelaajamme ovat aloittaneet $50 alkupääomalla. Mille sivulle ohjasit tuon alkupääoman ja miksi? Oletko ollut tyytyväinen valintaasi, vai oletko vaihtanut sivustoa? Haluaisimme tietää, mitä yhteistyökumppaniemme sivua pidät parhaimpana.
  • 4 replies
    • degnic
      degnic
      Bronze
      partypokeriin.. taisi olla silloin kun itse rekistöröydyin ainoa paikka jonne rahat sai :D

harkinnut myös deposittaa rahaa full tiltiin (paljon amerikkalaisia) ja/tai titan pokerille (ps:n freerollit), kunhan saisi tuon nettellerin käyttöön taas jossain vaiheessa :rolleyes:
    • srz
      srz
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja degnic
      partypokeriin.. taisi olla silloin kun itse rekistöröydyin ainoa paikka jonne rahat sai :D

harkinnut myös deposittaa rahaa full tiltiin (paljon amerikkalaisia) ja/tai titan pokerille (ps:n freerollit), kunhan saisi tuon nettellerin käyttöön taas jossain vaiheessa :rolleyes:
      Mä lopetin Netellerin käytön kun hermostuin niiden asiakaspalveluun lopullisesti Saksaan muuton yhteydessä. Moneybookers on toiminut hyvin.
    • degnic
      degnic
      Bronze
      joo, voisi varmaan avata sinne tilin, kun vieläkin nettellerin accountti jäissä security checksien takia, eivätkä ole soittaneet jotta voisivat varmistaa henkilöllisyyteni vaikka useaan otteeseen olen siitä kysynyt ja muutaman kerran jo luvanneet soittaa... X(

tiedätkö srz toimiiko moneybookersilla tilisiirrot miten ongelmattomasti ja peritäänkö millainen maksu moneybookers --> pankkitili rahasiirrosta?
    • srz
      srz
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja degnic
      joo, voisi varmaan avata sinne tilin, kun vieläkin nettellerin accountti jäissä security checksien takia, eivätkä ole soittaneet jotta voisivat varmistaa henkilöllisyyteni vaikka useaan otteeseen olen siitä kysynyt ja muutaman kerran jo luvanneet soittaa... X(

tiedätkö srz toimiiko moneybookersilla tilisiirrot miten ongelmattomasti ja peritäänkö millainen maksu moneybookers --> pankkitili rahasiirrosta?
      Samantyyppistä ongelmaa oli mullakin netellerin kanssa. Lisäksi vielä sekoilivat lisävaatimusten ja sähköpostiosoitteiden kanssa ja antoivat aivan väärää tietoa pari kertaa.

Moneybookers ottaa pienen maksun siirroista, tässä hinnasto. (Ennen kuin joku alkaa epäillä: ei, mulla tai PokerStrategyllä ei ole mitään tekemistä Moneybookersin kanssa - käyttäkää mitä siirtotapoja haluatte ;) .)