Ikäviä sattumuksia

• ghaleon
      ghaleon
      Black
      Kehnoa mäihää riittänyt jälleen... Eilen rahapöydässä kahdesti riverillä ohi. Pelaaja vaikutti olevan persoona, joka panostaa kovasti pelkällä haillakin, joten uskaltauduin kahdesti lähtemään mukaan kärkipari tilanteessa. Kummallakin kerralla vastustajalla oli heikompi käsi ennen riveriä, pöh.

Eilen yhdessä turnauksessa sain J :diamond: T :diamond: alotuskäden. Yks tyyppi MP;stä maksaa, joten maksoin itekkin. BB checkas. Flopista 9 :diamond: 7 :heart: 5 :diamond: . Noh mahdollisia outteja melkoinen määrä. MP check, korotan pottia puolella, MP maksaa, BB foldaa. Turnista tulee 3 :spade: . MP taas checkaa, tuplaan potin ja toivon, että vastustaja foldaa ja jos ei niin ruutua kiitos! Oli ehkäpä typerää panostaa tuossa tilanteessa enää. No sieltä tuleekin all-in, joten mitäpä tehdä. No oma stäcki on pahasti jäljessä muita, jos tässä enää foldaan ja väri on edelleen kohtuu mahdollinen, joten menen itsekkin all-in. Noh riverinä tulee 7 :diamond: , tunnelma on katossa, mutta ilmeneekin, että vastustajalla oli 75 eli täyskäsi... Jokin muukin ruutu olisi käynyt hyvin X(

Tänään toisessa freerollissa saan AQo käden, kaksi maksaa BB:n edellä ja itse korotan preflopissa 1000 (BB= 200). SB maksaa ja korottaa 200 ja BB maksaa. SB:n olen havainnut pelaavan kohtalaisen avoimesti, joten käsi voi hyvinkin olla vain kohtalainen, BB on kysymysmerkki. Pöytään tulee 6 :spade: 3 :heart: 2 :diamond: , SB korottaa jotain 1500, BB foldaa, minä maksan. Turnista 8 :heart: , SB korottaa jälleen 1500, noh laitan all-in(~6000), koska epäilen, ettei hänellä mitään kättä ole. Eipä ole minullakaan, mutta A hai sentään. Turnista tulee sitten K ja vastustajalla löytyy KQ... Jälleen, perhanan perhana.

Noh saa nuo rahapöydät riittää, turnauksissa pelaamisesta pidän huomattavasti enemmän, peli on kuitenkin yleensä huomattavasti avoimempaa ja sitä kautta nautittavampaa. Jospa tuossa Nordic 50000 freerollissa kortitkin osuis kohalleen :)

Ikävä vain, että noihin turnausartikkeleihin vaaditaan hopea rankki, löytyyhän tuosta juttua tietty muualtakin. Eihän tuohon kyllä enää tarvis kuin 4 pojoa et muuttus hopeiseksi. Saakos noista turnauksista noita pisteitä?
  • 2 replies
    • srz
      srz
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ghaleon Saakos noista turnauksista noita pisteitä?
      Turnauksista saa strategypisteitä niiden raken perusteella. Esim $10+$1 turnauksessa $1 on rakea.
    • srz
      srz
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ghaleon
      Noh saa nuo rahapöydät riittää, turnauksissa pelaamisesta pidän huomattavasti enemmän, peli on kuitenkin yleensä huomattavasti avoimempaa ja sitä kautta nautittavampaa. Jospa tuossa Nordic 50000 freerollissa kortitkin osuis kohalleen :)
      Mä olen viime aikoina testaillut Starsin sittareita ja oon huomannut saman. Turnauksissa on jos jonkinlaista hiihtäjää, eikä kyylää läheskään niin paljon kuin vastaavissa fullipöydissä. Toiminnasta pitävälle pelaajalle turnauksien hyvä puoli on vielä niiden nopeus; ei aikaakaan, kun blindit on jo niin korkeat, että on pakko vähän tuuttailla.

Onnea turnauksiin!