Kuinka isosti olet voittanut turnauksessa?

• Poll
    • What is the best play here?

• 23
        bet $5
        41%
      • 15
        bet $4
        27%
      • 8
        check
        14%
      • 8
        bet $6
        14%
      • 2
        fold
        4%
      • 0
        bet $3
        0%
      Total: 56 Votes
  • 14 replies
    • theminna
      theminna
      Bronze
      Kahdessa liveturnauksessa olen vasta ollut. Toistaiseksi palkinnoksi on tullut yksi kirja: Brunsonin Super System 2. :D Tavoitteet on vähän korkeammalla, joten täytyy tässä vielä harjoitella... :P
    • srz
      srz
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja theminna
      Kahdessa liveturnauksessa olen vasta ollut. Toistaiseksi palkinnoksi on tullut yksi kirja: Brunsonin Super System 2. :D Tavoitteet on vähän korkeammalla, joten täytyy tässä vielä harjoitella... :P
      Hmmm, unohdin tavarapalkinnot listasta. Postaile rohkeasti vain kysymyksiä strategia-alueelle ja katsotaan, miten peliä voisi parantaa!
    • sirdalux
      sirdalux
      Bronze
      Tasa raha 1000$
    • AceOfSpedes
      AceOfSpedes
      Bronze
      Hei,
      Mun suurin turnausvoitto tuli eilen. Voitin reilu 4000$ 5d rebuy turnauksessa :)
    • srz
      srz
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja AceOfSpedes
      Hei,
      Mun suurin turnausvoitto tuli eilen. Voitin reilu 4000$ 5d rebuy turnauksessa :)
      Wow... Onneksi olkoon! Valmistaudu uuteen haastatteluun :D
    • valoaivo
      valoaivo
      Bronze
      Turnauksia pelailen silloin tällöin ja suurin turnausvoittoni on 340 €. Pelailen yleensä Hold em ja Omaha turnauksia n. 5 € sisäänostolla jossa on max. pelaajia 200.

Parhaana päivänä tuli kaksi eri MTT voittoo, aamulla ja illalla joten se päivä meni aika putkeen.
    • objekti
      objekti
      Bronze
      Joskus Ongamella klaarasin 20d re-buy -turnauksen. Miltei viiden tunnin taistelun jälkeen bankroll oli päälle 3000$ suurempi.

Nyt Titanille siirryttyäni olen voittanut parin viikon aikana turnauksista lähes 1500€. Mukaan sisältyy yksi turnausvoitto, yksi kakkossija (joka harmittaa vähän vieläkin) ja monta kertaa olen ollut myös pienemmillä rahasijoilla.

Jotenki helpompaa pelata turnauksia ja eteenki viimeaikoina omat online pelit on keskittyny turnauksiin. Näissä alle 20$ turnauksissa ei tartte mielestäni kikkailla kovin paljoa ja fisuja löytyy. Eteenki pienissä, 5-20$, re-buy turnauksissa löytyy kavereita, jotka oikeasti haluavat lahjoittaa stäkkinsä sinulle.

Tosin turnauspelaaminen on välillä pirun puuduttavaa, ja vituttaahan se jos kuplassa tipahtaa. Menee monen tunnin työ hukkaan silmänräpäyksessä. Toisaalta tunne turnauksen voittamisen jälkeen on melko mahtava. Suosittelen kokeilemaan :)
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Olen voittanut omaha turnauksia, kerran viisi putkeen. 70-80 dollaria niistä tilille putkahti, Jimi kiittää ja kumartaa. :)
    • wNwNw1
      wNwNw1
      Global
      terve.. vuosi takana täysipäiväista pokerinpeluuta ja paras yksittainen turnaus saavutus rahallisesti on 126k, tosin sijasta 4. Suurin palkinto voitetusta turnauksesta on 20k, starsin 100d rebuysta, joka on ilmeisesti hyvinkin arvostettu turnaus. :) Ongamelta on tullut harjailtua hiukan kaikennakoisia turneita.

Onkos täällä sivuilla paljon MTT pelaajia? Itse pelaan siis käytännössä vain MTT peleja ja olisi mukava vaihtaa kuulumia ja pelistrategioita muiden pelaajien kanssa aiheesta. Saas nahda jos sita saisi bloginkin auki jossain vaiheessa. (kuulunut suunnitelmiin nyt 5kk) :P
    • srz
      srz
      Bronze
      Huh, olisipa mukava voittaa $126k. Mitä teit turnauksen jälkeen?

JK. Kun foorumille tupsahtaa uusi käyttäjä kertoen voittaneensa $126k, niin kyllähän sitä on aluksi epäiltävä. Tein pientä salapoliisityötä, enkä epäile enää :D
    • wNwNw1
      wNwNw1
      Global
      Heh.. no etpä ole ensimmäinen epäilijä. :) Kyllä oli kavereilla ja perheenjäsenilläkin uskomista tapahtuneen jälkeen. Sitä ennen voitot kuitenkin olleet max 10k.

Taisi muutama päivä vierähtää ennenkuin tajusin mitä oli tapahtunut. Kyseinen päivä oli sairas, tulipa siina pelattua yhteensa 26h yhteenmittaan ennenkuin turnaus oli osaltanu ohi :/ Ei mitään järkeä.

Eipä meno ole siita juurikaan muuttunut. Itse voiton jälkeen taisin ottaa oikein päivän tauon pokeriin ja sitten mentiin taas. Tulipa siinä ohessa vielä 7studista sija 12 kyseisestä turnaussarjassa :D Ja sita pidan todellisena ihmeena :P
    • theminna
      theminna
      Bronze
      Hihhei, suurin ja ainoa turnausvoittoni on 540 dollaria. :D

Hitusen kiinnostaisi kuulla, kuinka tiiviisti ja miten olet harjoitellut ennen 126K voittoa...
    • curmee
      curmee
      Bronze
      muutaman kuukauden tässä opetellu ja n1vk sitten pääsin sateelliitin kautta 75e texas no limittiin...2 sija tuli kivat 380e...lämmitti mieltä kovasti. jälkeenpäin todella lähellä ollu kans isohkot potit mutta viimeinen silaus puuttuu
    • Tuminen
      Tuminen
      Bronze
      Oon kerran voittanut paffin 25.000$ guranteedin mis oli loppujen lopuks vissii jotai 28.000$ price pool. Ykkös-sijasta sain 5000€ ja sentit päälle. Dollareis jotai 6800$.

Oli se kivaa aikaa ku nostin 4500€ pankista kaikki samalla kertaa. :D