Turnausvoitto 20/2 d rebuy 10.1.2008 klo 04-07.30 Suomen aikaa

• Joppelijo
      Joppelijo
      Bronze
      Jees eli tommosen voitin mansionilla, eikä tarvinnu ostaa yhtään rebuytä saatikka add-onnii. Rahaa tuli 1300d mikä oli mulle ihan taivaallinen raha köyhän opiskelijan arkeen. Pelasin perustiukkaa peliä ja se toimi koska koko ajan riitti sellasia roiskijoita jolla ei koskaan ollut mitään ja aina alluissa. Lopussa aloin ryöstellä koska peli oli ybertiukkaa niin ei tuottanut vaikeuksia. Varsinkin kun oli jo siinä vaiheessa itse tiedostettu tiukasta pelistä. Joo tosta on hyvä yrittää etiäpäin.
  • 3 replies
    • srz
      srz
      Bronze
      Onnittelut! Lähetä jotain avainkäsiä tänne foorumille?
    • Joppelijo
      Joppelijo
      Bronze
      Joo elikkäs avainkäsiä ei sinänsä jäänyt mieleen. Muutenkin tämä on ehkä opetuksellisesti kyseenalainen voitto koska kello tosiaan oli aamu neljältä ja olin aivan tajuttomassa jurrissa. Oudointa siiinä kuitenkin oli se, että pelaamiseni oli mielestäni parempaa kuin koskaan selvin päin. Pystyin pelaamaan loppuun asti kärsivällisesti ja ottamatta turhia riskejä, mitä joskus humalapäissään saattaa tehdä. Sen verran voin avain käsistä todeta, että alussa mulla oli AJo SBssä (siis ensimmäinen käsi). EP nosti 4 kertaa blindin ja kolme muuta katsoivat. Limppasin itse mukaan. Floppasin suoran, jossa ei käytännössä värin vetoo eli sateenkaari floppi. checkasin. Ehkä tyhmää ehkä ei. Seuraava meni kuitenkin alluihin ja loput koolas ja tietenkin minä perässä. Sillä se peli aukes ja jatkui hitaasti ilman isompia tappioita. En silti suosittele humalassa pelaamista, vaikka tässä tapauksessa pystyin olemaan kärsivällinen, yleensä en sitä siis ole. Mahtaako tästä saada mitään järkevää selvää :) ....
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      onneksi olkoon!
      taisit olla aika jurrissa kun avainkädet hukassa ;)
      aika kivan potin kuitenkin veit!