Kuinka montaa pöytää pelaat?

• Poll
    • What is the correct move here and why?

• 21
        bet/fold
        60%
      • 8
        bet/call
        23%
      • 4
        check/call
        11%
      • 1
        check/raise all-in
        3%
      • 1
        check/fold
        3%
      Total: 35 Votes
  • 7 replies
    • choppys
      choppys
      Bronze
      Itsellä pyörii yleensä 4 täyttä pöytää, mutta tuntuu että parin pöydän lisääminen ei peliä haittaisi.

Harmi vaan ettei yli 4 vuotta vanhan rouskun tekniikka oikein kestä 4 pöytää enempää, ainakaan Mansionin clientillä..
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      jos sss mukaan pelaan niin 8 aloitan yleensä ja siitä sit tippuu pöytiä onnistuneen tuplauksen jälkeen.
      4-2 pöytää fullringii tai shorttia 1-3 100BB:lla pelatessa.
      yleensä pelaan NL100 pöydissä paitsi noita sss pelejä NL25-50.
      heds uppeja pelaan NL50-NL100 ja niitä vain 1 pöytä kerrallaan että ehtii tarkkailee hyvin vastustajaa.

joo mansionilla on jostai syystä todella raskas ohjelmisto,8 pöytää siellä on mullekkin maksimi(silloinkin alkaa käydä vähän hitaaksi pöytien vaihdot).
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Yleensä 4. Joskus 6 kun on aivan terävimmillään (ei kovin usein) :rolleyes: NL SH siis laji
    • srz
      srz
      Bronze
      Mä olen pelannut viimeaikoina vain kahta shorttipöytää. Luultavasti kolmella tulisi vähän parempaa tulosta, mutta olen päättänyt satsata ajatteluun ja erilaisten juttujen kokeiluun. Kahdella pöydälläkin on mulle vaikeaa keskittyä 100% useamman pelaajan pelin tarkkailemiseen.

Fullia kun grindailin (100BB), niin mulla oli usein 6 pöytää pyörimässä, mutta pöytäkohtainen tulos alkoi heiketä huomattavasti neljän pöydän jälkeen.
    • Schlieben
      Schlieben
      Bronze
      Yleensä aloitan 6 pöydällä fullia SSS. Joskus voi olla 8-9 pöytää auki, kun odotan niiden pöytien blindeja joista pian nousen ylös (eli liikaa hävitty tai tarpeeksi voitolla).
    • rakennusmies1990
      rakennusmies1990
      Bronze
      kahta pöytää jos vedän multi tablet.
    • Jerbbis
      Jerbbis
      Bronze
      5-6 pöytää SSS-strategialla ;)