$1k ja $5k -freerollit

• srz
      srz
      Bronze
      Jatkossa Titan Poker järjestää joka sunnuntai $1k-freerollin kaikille PokerStrategyn jäsenille. Joka kuukauden viimeinen sunnuntai järjestetään lisäksi $5k-freerolli hopea+ -jäsenille.
  • 24 replies
    • d1ddy
      d1ddy
      Bronze
      Tarviiko näissä olla rekisteröitynyt PS:n kautta tai rakettanut esim sillä viikolla/kuulla
    • theminna
      theminna
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja d1ddy
      Tarviiko näissä olla rekisteröitynyt PS:n kautta tai rakettanut esim sillä viikolla/kuulla
      Jossain vanhassa uutisessa sanottiin näin:

Voit pelata freerollissa, vaikka et olisikaan luonut Titanin pelitiliäsi PokerStrategyn bonuskoodilla!

Voit osallistua tähän freerolliin, kunhan vain rekisteröidyt PokerStrategylle ja talletat Titan Pokerin tilisi tiedot profiiliisi. Kaikki ovat tervetulleita!

Minkähänlainen ryysis siellä mahtaa olla... :P
    • d1ddy
      d1ddy
      Bronze
      Jos on noin niin varmastikkin täyttyy todella nopeasti :D Mutta kaipa sitä pitää sitten itse osallistua
    • d1ddy
      d1ddy
      Bronze
      Jaahas. Se onkin jo täynnä toi huominen, sinänsä aika tyhmää kun kuitenkin on monta sataa sitoutissa. Ois vaikka tuntia ennen tai jotain rekisteröinti
    • MrRazor
      MrRazor
      Bronze
      Apua!!

EN pääse rekisteröitymään avoin kaikille-turnaukseen, vaikka olen rekisteröinyt ja vahvistanut Titan Poker-accountini:

TTR59217172
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Turpaan tuli heti ekassa pöydässä. AJ vs A7 ja boardi oli sitten 72A75. :D
    • Tuloraja
      Tuloraja
      Bronze
      Sijoitukseksi tuli 61. ja ihan omia mokia tein, että piti lopettaa... ensimmäisen tauon alkaessa oli ihan kivasti stäkkiä ja oman parhaan kätenikin ehdin saamaan ennen taukoa eli AAAAK.

Toisen jakson alussa tyhmäilin yhden käden ja siitä lähtikin sitten melkein kaikki peli nappulat, mutta tein hirmu nousun ennen toista taukoa ja tauolle jäätäessä oli 7. isoimman potin haltia.

Kolmannen jakson halussa ote taas katosi ja aloin taas hölmöilemään ja nyt sitä en enään pystynyt paikkaamaan, varsinkin kun hölmöily vaan jatkui... siinä se sitten oli sija 61 ja voittoa 3$, no on se parempi kun ei mitään. Ensiviikolla uusiksi ainoa harmi on, että työt tulee sillon häiritsemään peliä.
    • KloVni
      KloVni
      Bronze
      Voitto tuli, tyytyväisiä ollaan. 3h kun oli peliä mennyt ja alkoi porukka päästä vasta palkinnoille 1,5$ alkaen niin kyllä mieleen tuli että jos tässä ei top5 pääse niin huono on tuntipalkka.

Kerran vedin turnauksen aikana törkeästi ohi, olin jonkin aikaa disconnect netin katkeamisen vuoksi ja jäljellä oli joku 60+ pelaajaa, blindit olivat jo 3/6k ja oma stackkini heikko 27k. Avaamaton potti ja jäljellä enää buttoni ja blindit, kädessä KT:spade: tyhmästi ajattelin että nyt on aika ryöstää blindit ja kasvattaa stackkia 33% vaikka olin tähän asti pelannut semi tiukkaa koko turnauksen. Pusken suoraan all in ja toivon kahta foldia, ajattelen että maksullakin olisin lähinnä kolikon heitossa, mutta small blind maksaa ja näyttää KK. Floppiin tulee T ja yksi pata, tuli aivan B2B mieleen kun runnerrunner värillä teen nolon tuplauksen..

Kohta oltiinkin jo finaalipöydässä kohtuu stäkillä ja mukana oli paljon pieniä stackkeja blindeihin verrattuna, foldaan lähinnä kaikki kädet (mm AT lensi kahdesti pakkaan ilman kenenkään raisea) tavoitteena 4-5 sija. Jäljellä taisi olla 6(7?) pelaajaa kun yllättäen 3 tai 4 (en muista niin tarkasti) menee all in preflopista, kummatkin superstackit mm. toiseksi suurimmalla stackilla AA kädessä ja se pitää, turnaukseen jäi 4 pelaajaa, minun ollessa kolmantena surkealla 100k stackilla. Sitten päätän vihdoin pelata kun käteen tuli jtn hyvää (en vain millään muista mitä, ehkä AQ) ja toisena oleva maksaa, tuplaan tällä ja nousen toiseksi chipeissä. Heti seuraava käsi on AK:club: ja pusken pf all in, kummatkin ministackit maksavat, vastaan ATo ja A3o, AK pitää. Jäljellä enää ylivoimainen chipleader 1,1M stackillaan ja minä 400k stackillani. Ratkaisu nähtiin kahdessa eri kädessä, hetken vuorotellen chippien vaihtelun jälkeen käteen tuli joku 48o tai vastaavaa shaibaa, bigblindilla nään kuitenkin flopin josta sain jonkun pohjaparin kiinni, en tiedä mikä oli idea mennä tässä vaiheessa all in, mutta vastaan AQ ilman osumaa, eikä sitä tullutkaan, sen jälkeen stackit olivat hyvin lähelle samat. Pari kättä myöhemmin small blindissa 77 käteen, korotan minimin ja vihu puskee instana all in, olin varma että yliparia siellä ei ole, ehkä joku AJ tyylinen käsi ja maksulla kolikon heittoon, no vastaan A8o ja kolikonheitossa oltiin. Floppi oli 7xx kahdella hertalla, eikä vihulle osumaa, vihun 8 oli kuitenkin herttaa joten runnerrunner väri ei ollut poissuljettu, turnilla hyvin epämukava hertta pöytään, mutta riverin 7 tuo minulle neloset ja hienon päätöksen turnaukselle, kiitos.

Kun kahtoo muuta turnausta niin all inissa oltiin usein, joista 3 kertaa kolikonheitossa (ylikortit vs pari) näistä jokaisen voitti ylikortit, eli kolikko pomppi minun puolelle 2/3, näissä tilanteissa tosin vihun stackki oli aina huomattavasti pienempi kuin minulla. Muuten all in tilanteissa taisi minulla aina olla ylipari vs alipari ja kertaakaan ei ohi tultu, kiitos titan poker (jos samat vedettäisiin b2b softalla niin lopputulokset voisivat olla hyvinkin erilaiset;) .
    • NielsKoks
      NielsKoks
      Bronze
      Voitto tuli, tyytyväisiä ollaan. 3h kun oli peliä mennyt ja alkoi porukka päästä vasta palkinnoille 1,5$ alkaen niin kyllä mieleen tuli että jos tässä ei top5 pääse niin huono on tuntipalkka.

Paljonko voittaja sai? Entä kakkonen?
    • Tuloraja
      Tuloraja
      Bronze
      Paljonko voittaja sai? Entä kakkonen?
      voittaja sai 220 $ ja kakkonen 120 $
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Hienosti vedetty! Pidetään maamme lippua korkealla. :)
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Mistähän tuon TTR alkuisen tunnuksen sais kaivettua esiin? Näkyy olevan käytössä auto login, joten jos se siinä alussa näkyy niin eipä taida auttaa. Kuvittelisi, että 'oma tili':n kautta tuollaiset ainakin löytyisi, mutta eipä tunnu löytyvän.
    • paulav
      paulav
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ghaleon
      Mistähän tuon TTR alkuisen tunnuksen sais kaivettua esiin? Näkyy olevan käytössä auto login, joten jos se siinä alussa näkyy niin eipä taida auttaa. Kuvittelisi, että 'oma tili':n kautta tuollaiset ainakin löytyisi, mutta eipä tunnu löytyvän.
      Pelipöydässä asetuksista pääsee muuttamaan sil viisiin, että ei ole automaattinen kirjautuminen. Joten jos sen asetuksen muuttaa, niin sisään kirjautuessahan se TTR sitten näkyis? en tiedä issekkään muuta paikkaa mistä sen tunnuksen saa. Jos ei sitten rekisteröityessä tullut ilmotusta s.postiin?
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Alkuperäinen kirjoittaja paulav
      Pelipöydässä asetuksista pääsee muuttamaan sil viisiin, että ei ole automaattinen kirjautuminen. Joten jos sen asetuksen muuttaa, niin sisään kirjautuessahan se TTR sitten näkyis? en tiedä issekkään muuta paikkaa mistä sen tunnuksen saa. Jos ei sitten rekisteröityessä tullut ilmotusta s.postiin?
      Nyt sain sen, kiitos.
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Mikähän mättää, kun katoin sisäänkirjautumisesta tuon TTR alkuisen tunnuksen, laitoin sen tähän pokerstrategyn tunnuksen titanpoker osioon ja talletin. Kuitenkin tulee vain, että rekisteröinti rajoitettu...
    • rakennusmies1990
      rakennusmies1990
      Bronze
      Tiedoks kaikille että MINÄ voitan tämän päivän Basic turnauksen ;)
      (muistakaa rekisteröityä!!!)

No joo ois se aika läppä jos oikeasti voittaisin.. :)
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      MrRazor:lla oli aikaisemmin näemmä sama ongelma kuin mulla eli ei hyväksy tuota accounttia. Onko jollakulla jotain ideaa miksi noin on? Ihan seuraavan viikon rolleja ajatellen.
    • srz
      srz
      Bronze
      MrRazor:lla oli aikaisemmin näemmä sama ongelma kuin mulla eli ei hyväksy tuota accounttia. Onko jollakulla jotain ideaa miksi noin on? Ihan seuraavan viikon rolleja ajatellen.
      Ootko jo laittanut viestin asiakaspalvelulle ("apua"-nappi)?
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Alkuperäinen kirjoittaja srz
      Ootko jo laittanut viestin asiakaspalvelulle ("apua"-nappi)?
      Laitoin äsken, toivottavasti löytyy syy tuohon.
    • 1
    • 2