Supersysteemi

• tuhat55
      tuhat55
      Bronze
      Nyt kun tuo supersysteemi ilmestyi myös suomenkielisenä ja ehkä yhä useampi on lukenut sen, niin mitä mieltä olette kirjan sisällöstä, etenkin NL Hold'em -osiosta?

Itse vieläkin olen sitä mieltä, että brunsonin esittelemä nopeatempoinen "bet bet bet" -tyyli on varsin hazardi tyyli pelata pokeria, ja että tuollainen aggressiivisuus vaatii tosiaankin hyvin paljon rohkeutta. Itse pelipöydissä aggressiivinen imago oli varsin kova etu ja triplasinkin melko äkkiä 10$ sisäänoston NL10 pöydässä. Suorien ja värien saamat valuet nousivat aivan toisiin luokkiin, kun pelaajat löystyivät edessäni melkoisiksi calling stationeiksi. Lähes jokainen suora tai väri, jonka sain, päätyi showdowniin,ajoittain jopa kahdenkin vastustajan kanssa, jolloin potitkin olivat jo päälle kymmenen dollaria. Myös TPTK:lla ja jonkun roskaisen preflop-käden osuessa kahteen pariin, tuotto oli varsin mukavaa.

Silti, kaikesta huolimatta melko suuren osan ajasta olo tuntui olevan kuin tasapainottelisi veitsenterällä, ja tosiaan ajoittain, kuten Brunson kirjassaan toteaa, minun olikin pakko pakottaa itseni korottamaan vastustajia...

Mitä itse olette mieltä kirjasta, jotka olette sen lukeneet?
      :spade: AK :spade: = $
  • 2 replies