turnaus voitto

• qodbop
      qodbop
      Bronze
      vuosi ei ois paremmin voinut alkaa kun illan juhlinnan jälkeen oli aika vähän pelata holdemii.
      käteispelit meni aika plus miinus nolla mutta illan kruunasi pokeri urani isoin turnaus voitto!
      titanin 17.5k rebuy turnauksen voitto :) johon loggasin vain siksi että osallistuvia pelaajia oli vain 157.
      kaikkien rebuytten ja addonienkin jälkeen osallistujamaksut jäivät roimasti alle guaranteed potin.
      tästä on kiva jatkaa vuotta eteenpäin :)
  • 22 replies
    • ALmightyAL
      ALmightyAL
      Bronze
      Paljon sä tosta oikein kostuit? :P Aika paljon otsta varmaan sait nimittäin? ja monta add onia ja rebuyta käytit?
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ALmightyAL
      Paljon sä tosta oikein kostuit? :P Aika paljon otsta varmaan sait nimittäin? ja monta add onia ja rebuyta käytit?
      4725$ tuli eli aika kivasti mun mittapuun mukaan..
      en käyttänyt yhtään rebuyta eli pelasin tosi tiukkaa sen ekan tunnin saldona oli joku 2400 chipsii tauolle mentäessä ja käytin addonin.
    • rakennusmies1990
      rakennusmies1990
      Bronze
      Onneksi olkoon! :)

Itsellänikin meni eilen $2000 rebuy ihan kivasti, harmi vain, että ihan en palkinnoille päässyt. :)

Mutta mahtavaa, että voitit! Onnea seuraaville raha turnauksille. ;)
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      kiitoksia! toi oli tietysti pelkkää tuuria kun turnaus pelaaminen on aika vähäistä ollut..
      no niin nyt sain ton pääoma 50$(joka kutistui valuutta muunnoksessa 48,45$)mansionille.
      ja olen nyt pari tuntii tahkonnut tiukasti(sydäntä raastavia foldeja) sss strategian mukaan nl10 pöytiä ja saldona 58,33$
      semmosen huomion tein että mansionilla ei sss pelaajia tullut vastaan tai ainakin huom vähemmän mitä titan/party/full tilt pokereilla oon havainnut..
      tarkoituksena on testata henkilökohtaisesti strategian toimivuutta,mahdollisuuksien mukaan yritän viettää 1-2 tuntia päivässä sen parissa ja ehkä kk päästä olen viisaampi.

nii tosta turnauksesta sen verran viellä että apuna käytin bss aloituskäsi taulukkoa joka helpotti monen käden pois heittämistä.
      norm oisin puskenut päätä seinään ja tippunutkin jo reilusti aikasemmin :)
      luimpa siinä pelatessa myös noita hopea jäsenille tarkoitettuja turnaus strategioita :P
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      tänään tuli 5. sija 7.5k rebuy turnauksessa 1 moka finaalipöydässä kostautui,menetin siihen mahdollisuudet ylemmäksi vaikken heti tippunutkaan.
      4h tiukkaa peliä ja sit mokaa.. no onneks kuvasin finaalipöydän ja voi
      katsoa replayllä sitä mokailu uudestaan ja yhä uudestaan :D
    • ALmightyAL
      ALmightyAL
      Bronze
      Eipä tuo sun pelailu pelkkää tuuria voi olla, jos sä pääset koko ajan noin korkeille sijoituksille re buy turnauksissa. ite just tipuin 7.5k re buy turnauksessa käytin yhen re buyn ja add onin ja olin n. 120 ja 80 pääs palkinnoille, mutta pakko laittaa all in ku isoblindi puolet stakista kun se oli Speed turnaus.
    • srz
      srz
      Bronze
      Hienoja suorituksia! Laita toi video jakoon? :)
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      kiitoksia, voisin muuten laittaa mutta mokasin siinä sen verran että laitoin kuvankaappauksen tietylle alueelle enkä ohjelmalle...
      eli siinä näkyy mese viestittelyä ja muita pöytiä välillä päällä enkä osaa editoida videoa.

ALmightyAL:
      itse en pelaa ollenkaan noita nopeita turnauksia kun siinä sen tuurin osuus kasvaa juuri sen blindien nousun myötä.
      titanin rebuy turnaukset on aika villejä myös sen rebuy tunnin jälkeenkin melkeen all inn tai fold on vaihtoehdot :)
    • srz
      srz
      Bronze
      Laitoin sulle qodbop sähköpostia turnausmenestyksen johdosta. Tulikohan perille?
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja srz
      Laitoin sulle qodbop sähköpostia turnausmenestyksen johdosta. Tulikohan perille?
      juu oli tullu perille ja kävinkin juuri vastaamassa
    • holkki
      holkki
      Bronze
      viime yönä tuli turnee voitto 30$+3$ turneesta...522$ tuli...seuraavaks täytyy koittaa vähän isompaa..=)
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      onneksi olkoo!
      miten sujui peli finaalipöydässä?
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      tällä kertaa jäin toiseksi titanin 17.5k rebuy turnauksessa mutta kivan summan siltä kuitenkin sai.
      hupissa olin lievästi edellä mutta BB flopatut 2 paria ei riittänyt kun vastustaja veti paremmilla..
      sen jälkee reilulla 100k stackilla ei paljoo juhlittu vastustajan 900k stackin kans.
      loppu tuli A+ huonompi kikkeri vedolla
      tuuria oli kyllä turnauksessa paljon mukana että noinkin pitkälle pääsi.
    • holkki
      holkki
      Bronze
      petkule..juuri äske loppu 150k guarantee...5h 40min olin pelissä mukana ja 11 tipuin...perhana just enne final tablee..no sentäs 1050$ tuli :D
    • ALmightyAL
      ALmightyAL
      Bronze
      Pojilla vähän isommat pelit ku mulla :D Mä olin eilen vai lauantaina Rebuy turnauksessa 14. ja 309 osallistujaa. Voittopotti oli 1996 dollarii ja tienasin huimat 19.96 $ :D Ja yli kolme tuntii väkersin. Menin add on tauolle tokana chipeissä enkä ollut ottanut yhtään rebuyta ja en olis kyl tarvinnu add onia mutta otinpa kuitenkin. menin sille kolmannen tunnin tauolla joku about 5. chipeissä mutta sitten otin pari biittiä ja sit se oli menoa :rolleyes: Parempi onni ja riidit seuraavalla kerralla :D
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja holkki
      petkule..juuri äske loppu 150k guarantee...5h 40min olin pelissä mukana ja 11 tipuin...perhana just enne final tablee..no sentäs 1050$ tuli :D
      huh olipa pitkä peli mutta kivan potin sait! onnittelut :)

Alkuperäinen kirjoittaja ALmightyAL
      Pojilla vähän isommat pelit ku mulla Mä olin eilen vai lauantaina Rebuy turnauksessa 14. ja 309 osallistujaa. Voittopotti oli 1996 dollarii ja tienasin huimat 19.96 $ Ja yli kolme tuntii väkersin.
      no isommissa peleissä on myös isommat menot.. mutta kyllä selviytyminen
      14./309 on hatun noston arvoinen suoritus :)
      onnea uusille yrityksille!
      tärkeintähän ei ole yksittäiset voitot vaan pidemmällä aikavälillä jääminen voitolle sisään ostoista..
    • jaypee99
      jaypee99
      Bronze
      Viimeyönä tuli mun isoin yksittäinen turnauspalkinto. Tulin kakkoseksi $20.000 guaranteed 20+2 rebuyssa, jossa oli n.440 pelaajaa. About $3.300 tuli tilille:) Ei jääny edes toi ykkösija liikaa harmittamaan kun huppiin lähdettäessä mulla oli noin 1/10 leaderin stäkistä...

Hauskaa sinänsä jutus oli se, että turnaus loppu klo 00.40 ja mul alko just mun synttärit. Kiva syndelahja itselleni:D
    • ALmightyAL
      ALmightyAL
      Bronze
      Nhooin ihan kiva :) Pelasitko tol 50 tuol turneessa vai? vai paljo sulla oli jo tilillä? Ja monta Rebuyta ja Addonia?
    • jaypee99
      jaypee99
      Bronze
      50$ on jo moninkertaistettu, kotiutettu ja sijoitettu matkaan alpeille. Kyseisen turnauksen pelasin paffilla. Oikeastaan oon viettäny jonkin aikaa hiljaiseloa pokerin suhteen ja aloitellu taas pelejä. Tauko on tehny hyvää. Varsinkin mtt:t kulkee tosi hyvin.

Addonin käytin turnauksessa. Pelasin oikeestaan ilman suurempii virheitä finaalipöytään saakka, johon päästessäni olin kolmantena ja hyvissä chipeissä. Sit tein aivan käsittämättömän kardinaalimokan. Onneksi se ei tiputtanut mua pelistä. Jouduin kuitenkin täysin underdogiks ja oli aika taistelu sieltä tolle tokalle sijalle. Toisaalta vaikee tilanne lisäsi huomattavasti tuuletusten määrää kun peli oli ohi:D
    • 1
    • 2