Ei voi olla totta vai onko

• Spiroui
      Spiroui
      Bronze
      Vaikka kui hyvi pelaa, niin aina joku saa paremman käden siis iha käsittämätöntä. Hirvee downswingi ei vaa ota loppuakseen, vaikka kui hyvi ja maltillisesti pelaan ni ei vaan tuu mitää..?! Joskus iha huvikseni on maksanu täs hiljattain QQ+ alotuskädel et kui hyvi sitä on ohi vedetty ja vieläkö riidit toimii, lähes aina ollu oikeessa toisen kädestä, eli ei iha roiskimiseks oo menny.
      ROI laskenu 100% alas 50% ei siis voi olla tää vaa jatkuu ja jatkuu... välil sitä miettii et pitäskö itekki pelaa niit hirveen marginaalisii tilanteita taikka roskalla, kun muutkin tekee niin ja tuntuvat pärjäävä. Tosin eihä niit kannata mut silti voi prkl, nyt on monta turnausta menny sillee et o kuollu blindeihi ja sit lopus itkuis jollai pelattaval kädel tuutannu all-in niil vähäsil chipeil mitä on (5-10bb) ja tieteki hävinny.

esimerkkinä ohivedoista... 6 kertaa setti menny katki putkeen... tai sit joku sekopää maksaa taskuparilla viimeisee asti ja saa riveril seti ja taas mennää..

Onko muilla samanlaista meneillää?

Tuntuuko turhauttavalta kipata AA turnilla kun floppi esim K, 4, T ja turni J kun toinen on vain callannu preflopin väkevä beti ja flopilla myös? (toisella oli siis AQ, kun en vaan voinut taas uskoa. Että toisella on suora ja pelasin loppuun asti tällä kertaa todistakseeni itselleni siellä sen olevan)

Näit tilanteit tulee kokoajan ja hassua on se et ohivedot ei vedä tilttiin mut sit vastaavanlaiset laydownit tekee. Luulen, että osaan vielä pelata mut toisinaan sitä mietti et jos en osaakaan, tosi ristiriitasii tunteita.

Sen harva kerra ku tulee AK kätee ja pelaa sen preflopilla tietysti reissaten ja flopilla ei sitte osu, mutta tekee c-betin, kun on headsup tilanne, niin lähes aina tullaan kylkeen ja niin lujaa että pitää foldaa.

Pitäskö tässä sitte siirtyä cashia pelaamaa vai mitä?
  • 4 replies
    • toroo
      toroo
      Bronze
      Paras vaihtoehto on, ehkä pitää taukoa pokerista tai vaihtaa vaikka Holdemistä Omahaan jos yhtään kyseistä pelimuotoa osaat, huoneen vaihtaminenkin luulisi tepsivän, jos pelaat Multitable tournamenttei niin vaiha välistä vaikka 6-9 hengen sittareihin ja kato rupeeko sieltä menestystä tulee.
    • eskohakala
      eskohakala
      Bronze
      EI OLE MAHDOLLISTA!!

Olen yrittänyt parhaani mukaan fixediä tahkoa ilman isoja riskejä partyllä, mut tänään taas kolmea pöytää pelatessa siellä kaikki veti ohi, isot ylikortit, vaikka pariutuikin, joku veti taas 9 3 offarilla ohi. Yliparit, ohi mentiin niistäkin ja käsittämättömiä samaa maata olevia floppeja tuli ja selkeitä suoran vetoja. Itse kippas ja joku toinen maksoi niin näki et kippi oli ihan oikein, mut... isot potit karkaa vaan. Tiedän, että ilman valuebettejä ei sitä rahaa tule kotiinpäin, mut käsittämättömän huono säkä käynyt. Aloituskassakaan ei ole enää kuin sen 27 taalaa.. saa nähdä saako fixediä tahkoamalla sen 300 pointsia kasaan, et rolli kasvais, nyt on melkein se 150.

Mut ei ole kivaa kun käy huono tuuri tollaisissa koko ajan
    • PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      Pienellä tasolla (0.1/0.2) Fixed tuntuu ihan arvonnalle. Titanilla $50 alkupääoma on huvennut noin viiten dollariin neljässä kuukaudessa. En pelaa paljon korkeintaan 4 pöytää yhtäaikaa 1-2 kertaa viikossa 1-2 tuntia kerrallaan. Tuo tekee korkeintaan 500 kättä per sessio. Strategy pointseja se tekee noin 50 per kuukausi.

Kerralla en ole paljoa hävinnyt korkeintaan $5 mutta tasaisen varmasti. Välillä tosin tulee voittoakin mutta koskaan en ole tuplannut $5:n alkupanosta yhdessä pöydässä. Mielestäni ongelma on se että yhteen jakoon lähteen hyvinkin 4 pelaajaa, todennäköisyys voittoon jää niin pieneksi, etkä millää saa kaikkia luopumaan potista.

Kyllästyin tahkoamaan 0.1/0.2 talletin lisää 50€ ja siirryin Hold'em Fixed 0.25/0.5, siellä tuntuu että vastustajat edes vähän ajattelee toisten peliliikkeitä. Ne pari sessiota jotka olen pelannut on mennyt aika hyvin. Ja juuri nyt menee erittäin hyvin. Yhdessä pöydässä olen melkein kolminkertaistanut alkupanoksen ($5 -> $13.96) ja kaksi muuta on noin 3 taalaa voitolla. Tiedän että tämä otanta on ihan mitättömän pieni mutta väitän ettei mikrotasolla ratkaise taito vaan tuuri, voi olla että olen vain turhautunut mutta voisiko joku todistaa sen ?

Voiko PokerStrategy:n Fixed:n strategiaa noudattavat peljaat kertoa millä tasolla, millä sivustolla ja millä menestyksellä Fixed:iä pelaavat, niin ja miten tarkasti noudatatte PS:n strategiaa ?

Tosiaan vielä turhauttaa sekin ettei tuo 50€ nyt mikään iso sijoitus ole, ylpeydelle ottaa ihan perhanasti kun tahkoaa minipöytiä. Osakesalkkuni on yli 100K€ ja vaikka nyt pörssissä onkin huonommat ajat en ole yöuniani menettänyt (pitkällä aikavälillä tuotto on ollut kiitettävän hyvä). Monesti on tehnyt mieli laittaa pari sataa tilille ja siirtyä kokeilemaan 5/10 pyötää. Talouteni ei todellakaan kaadu muutaman satasen tappioon mutta muistuttakaa nyt vielä kerran miksi se olisi tyhmää !!
    • eskohakala
      eskohakala
      Bronze
      itselläni on juuri tuo sama fiilis, olen pelannut partylla noita 0,05/0,1 ja 0,1/0,2 limittipöytiä, 3-4 pöytää kerralla, n. 1h sessioita noin 5-7 kertaa vkossa. Kokemusta tästä on noin 3 vkoa. Itse olen tuota kanssa miettinyt, että olisiko ollut mahdollista harkita hiukan isompia pötiä, mut tällä hetkellä rolli on niin alhaalla, et pieni huonon tuurin downswingi voi kaataa koko tilanteen. Täytyy ehkä yrittää sinnitellä niitä pisteitä sinne 300 asti, että se lisäbonus tulisi ja sitten kokeilee isomman rollin avulla vähän korkeampaa limittiä.