FT-pisteitä nopeimmin?

• BustUout
      BustUout
      Bronze
      Mikä on Full Tilt pokerilla nopein tapa kerätä FT-pisteitä? Rollini on nyt 145 dollaria, oon pelaillu NL10 ja dollarin multitableturnauksia. Tarviisin noin tuhat pistettä, että voisin tilata lippiksen... Annatteko vinkkiä pisteiden keruuseen?
  • 5 replies
    • Mauska
      Mauska
      Bronze
      Omahasta saa kerättyä kohtuu nopeesti FT-pisteitä. Parempi tietysti jos osaa vielä pelatakin sitä. :) Rahapöydistä saa yleensäkin ottaen nopeammin kerättyä mitä turnauksista. Ei kuitenkaan kannata tilata mitään niillä pojoilla. Kaverini tilasi paidan pisteillään, mutta ei ottanut tilausta vastaan, koska olisi joutunut maksamaan parikymppiä rahtimaksuja.

Pisteet kannattaa käyttää qualifiereihin. Itse olen saanut jo kaksi kertaa lipun isompaan turnaukseen FT-pisteillä.
    • srz
      srz
      Bronze
      Mä oon saanut kirjoja, paitoja yms. Suomeen tulleitta Full Tiltiltä ja Starsilta. Taitaa olla onnesta kiinni. Kerran soittivat ja kysyivät mun mielipidettä paketin tuotteiden hinnoista.
    • BustUout
      BustUout
      Bronze
      Harmi, kun todella haluaisin Full Tiltin lippiksen :( , Hei Srz, onnistuiko tilaaminen ilman puhelinsoittoa? En ole kovin hyvä enkussa...Oon pitkään etsinyt suomenkielisiltä sivuilta noita lippiksiä, mutta ei oo löytyny...
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Varmaan se juu tuo Omaha on, ite joskus kävin riehumassa löysässä pikkulimitin pöydässä (pelasin noin 80% käsistä ja karua kyllä jäin yhen sisäänoston voitolle) ja pisteitä ropis ihan hyvää vauhtia.

Tota aiempana mainittua rahtimaksua ihmettelen kyllä, mun mielestä siellä lukee että sisältyy pojoihin. Ja ei tulliakaan pitäisi mennä, kun lahjatavaroiksi luokitellaan.
    • srz
      srz
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja BustUout
      Harmi, kun todella haluaisin Full Tiltin lippiksen :( , Hei Srz, onnistuiko tilaaminen ilman puhelinsoittoa? En ole kovin hyvä enkussa...Oon pitkään etsinyt suomenkielisiltä sivuilta noita lippiksiä, mutta ei oo löytyny...
      Full Tiltin softan kautta pystyt näpyttelemään tilauksen, ei tarvitse puhua.