Soitto Titan-pokerilta

• Wargasmaster
      Wargasmaster
      Bronze
      Mulle tuli Titan-pokerilta maili jossa pyysivät ilmoittamaan välittömästi puhelinnumeron. Numerostani puuttui maatunnus, ja siksi eivät saaneet yhteyttä. Asia koskee pelitiliäni ja vaatii kysymyksiä puhelimitse. Tietääkö kukaan mitä kysymyksiä tulevat esittämään jotta voin vähän valmistautua? On englannin suullinen ilmaisu senverran huono että olisi mukava tietää etukäteen edes vähän mistä on kysymys..! Varmaan on joku muukin ollut samassa tilanteessa! Kiitokset vinkeistä!
  • 3 replies
    • Greffith
      Greffith
      Bronze
      hmm.. mulla tuli joskus soitto ku varmistivat nettellerin tilini ja kyselivät iha perus kysymyksiä.

-nimi
      -sähköposti osote jonka rekisteröiny tilille
      -kysy ne sitten viä sen turvakysymyksenki

luulen kyllä että aikalailla samat kysymykset kysytään titaniltaki :)
    • PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      Perustin tilin just Mansionille ja alle kaksi tuntia sen jälkeen soittivat antamaani kännykkänumeroon. Nuero olin englannista +44350XXXXX. Kyselivät, tietysti englanniksi, rekisteröinnissä antamat tietoni ja myös VISA-kortin 4 viimeistä numeroa ?

Tässä vain mietin että pitäisikö niiden edes tietää VISA:n numeroa asiakaspalvelussa. No ehkä niillä on vain se neljä viimeistä numeroa, se lienee ok.
    • srz
      srz
      Bronze
      Kuulostaa ihan normaalilta jos tiedossa on / kysytään vain neljä viimeistä numeroa. Monet sivustot tallettaa nuo numerot tietoihin, ja se näkyy talletustapoja valittaessa.