Omahaa foorumilaisille

• zamwise
      zamwise
      Silver
      Oli niin mukava ajanviete tuo foorumiturnaus, että siitä innostuneena tekaisin tuonne Mansionin Private -osastolle lauantai-illaksi viihdykettä foorumilaisille.

• GotYaRivered's
      • Lauantai 5.4. klo 20.00 Suomen aikaa
      • Pot Limit Omaha, short-handed eli 5 pelaajan pöydät
      • Buy-in $1,20
      • Normaali rakenne (ei turbo)
      • Palkintorakenne normaali
      • Salasana: "omppuva"

Turnaus löytyy siis Mansionin (tai muun ongame-clientin) kanssa reittiä Tournaments - Private - Scheduled.

Minkäänlaista virallisuutta tällä(kään) turnauksella ei ole, mukaan saa tulla pelaamaan ja höpöttelemään pelistä.

Allekirjoittanut on ompussa melko paisti, mutta älkää antako sen häiritä...

-- Z --

PS: joo, saat tulla mukaan...
  • 38 replies
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      jaaha. turnaus ompusta o tullut sen verran takkiin että olen helppoa riistaa. Mutta mainio idea. :)
    • Betmaker
      Betmaker
      Bronze
      Hieno juttu! Olisi mulle ensimmäinen omppupeli. Täytynee sen tähden varustautua rommipullolla ettei jännittäisi liikaa ja näkisi selvemmin eri vaihtoehdot flopilla!
    • srz
      srz
      Bronze
      Mä tuun jos oon kotona silloin. Shorttiomaha on käteisenä välillä ihan hauskaa, mut en oo turnauksena koskaan kokeillu.
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja Jim9137
      jaaha. turnaus ompusta o tullut sen verran takkiin että olen helppoa riistaa. Mutta mainio idea. :)
      Tulis nyt joku muukin vielä mukaan, ettei meidän tarvitse ihan vaan huppina tuota vetää :)

Luulis että kiinnostais, kun on riista-paistia tarjolla :D

-- Z --
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Kolmella pelaajalla lähdettiin, Jimkin heräsi toisen käden kohdalla.

https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=T4%2d64705288%2d1

Kädet löytyvät tuosta.

-- Z --
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      1. Jim9137
      2. zamwise
      3. jorgenhund4

Onnea Jimille voitosta... vaikka sitä oli rivereitä odotellessa jo nytkin vähän liikaa ;)

-- Z --
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Kiitos vastustajille! zamwise pisti kovan vastuksenn pystyyn hjupissa (floppi ja turn oli hänen) ja jorgenin peli pisti kapuloita rattaisiin. Mutta lagi voittaa taas, onnella. :p

Mitään erikoisia käsiä ei tulenyt mieleen, mutta noin yleensä yritin olla aggressiivinen vetojeni kanssa (varsinkin hupissa ei ole perisynti korottaa preflop millä neljällä vaan buttonista jos on isompi stäkki). Muiden peli oli sitten aika tiukkaa ja hiljaista, ja zam sai minulta paritkin tuplaukset kun en uskonut sen ristin olleen hänelle.

Preflopissakaan ei tullu tyypillisiiä allinnejä. AA tuli tarjoiltua pariin otteeseen, mutta AAJJ ds ei osunut.

Uutta peliä kehiin ensiviikolla, ja enemmän bväkeä saalistamaan!
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja Jim9137
      Uutta peliä kehiin ensiviikolla, ja enemmän bväkeä saalistamaan!
      Jos ei mitään ihmeempää estettä osu kohdalle, niin alustavasti voin tässä jo lupailla, että ensi lauantaille samanlainen ompputurnaus uusiksi.

Saa siihen tosiaan enemmänkin tulla porukkaa mukaan. Jos on jotain toiveita aloitusajankohdan tai muun suhteen, niin viestiä vaan tulemaan.

-- Z --
    • jorgenhund
      jorgenhund
      Bronze
      Kiitokset myös täältä suunnalta. Aika arpomista tuo omaha itselleni kyllä on, mutta ei sitä sentään ihan ensimmäisessä jaossa tipahtanut. Joskus pikkulimiiteillä kokeilumielessä plo:ta koittanut ja ei sitä ihan yhtä montaa pöytää pystynyt multitablettamaan kuin NL:ää :D . Olisikin mielenkiintoista jos strategia-osioon tulevaisuudessa saataisiin myös omppua ja kenties muitakin pokerin eri muotoja käsitteleviä artikkeleita. Onko tällainen ollut koskaan vakavasti suunnitteilla?

Ensi viikolla uudestaan ja toivottavasti paremmalla menestyksellä. Onnittelut voittajalle!
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Voisin sen sanoa vielä että aika turhan vaisua vastus oli. Näitä PLO turnauksia tahkoneena voin todeta, että sököttämäälä kaksi pareja/vetoja harvoin tulee voiotettua paljon muuta kuin blindit. Yleensä peli tuppaa olemaan olemaan aggressiivista alussa, jolloin tosin kannattaa olla tiukka, mutta blindien noustessa se aggressiivisuus on hyödyksi. Kukaan ei haasta jos lyöt potillisen ja niiden kädessä ei oe muuta kuin pari; ainakaan teoriassa. Pöytien tekstuurien tuntemus on hyväksi, siis. 987s floppiin ei oikestaan kannata lyödä kuin värillä.

Mutta zammyn huppi peli oli hienoa. Olin aika varma että voitto sinne menee. :) jorgen tosiaan osui harmikseen minun kolmosiin, joten pelki loppui siihen, mutta PLO:ssa sitä sattuu. Better luck next time!
    • zamwise
      zamwise
      Silver

Ensi viikolla uudestaan ja toivottavasti paremmalla menestyksellä.
      Tässähän sitä taas olisi tarjolla, enemmänkin saa tulla porukkaa mukaan kuin viime kerran kolmikko.

• downwithme's
      • Lauantai 12.4. klo 20.00 Suomen aikaa
      • Pot Limit Omaha, short-handed eli 5 pelaajan pöydät
      • Buy-in $1,20
      • Normaali rakenne (ei turbo)
      • Palkintorakenne normaali
      • Salasana: "omppuva"

Turnaus löytyy siis Mansionin (tai muun ongame-clientin) kanssa reittiä Tournaments - Private - Scheduled.

Minkäänlaista virallisuutta tällä(kään) turnauksella ei ole, mukaan saa tulla pelaamaan ja höpöttelemään pelistä.

Allekirjoittanut on (edelleen) ompussa melko paisti, mutta älkää antako sen häiritä...

-- Z --
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Mainostusmielessä vielä viesti tähän, vajaan parin tunnin päästä aloitettaisiin ja löytyykö mukaan viimekertaisen Jim ja jorgen, entä muita?

-- Z --
    • srz
      srz
      Bronze
      Taidan pystyä kykenemään. Siellä nähdään sitten!
    • jorgenhund
      jorgenhund
      Bronze
      Mukana ollaan. Toivottavasti saataisiin edes sen verran porukkaa että yksi pöytä täyttyisi.
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Kolmella pelaajalla lähdettiin taas liikkeelle:

https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=T4%2d65268161%2d1
    • srz
      srz
      Bronze
      Tauolla... Zamwisella 2440, mulla 2060.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Jaaha, tulipahan herättyä taas myöhään. :(

Onnea vaan kaikille!
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Floppi Q66, jossa pari ristiä ja yks hertta, mulla Q ja pari ristiä taskussa...

turn hertta, river hertta ja ohihan se veti :evil:

Onnea vaan srz... vaikket kyllä taaskaan olis ihan noin paljoa sitä tarttenu :)

Yst.terv.nimim "ikuinen kakkonenko?"

-- Z --
    • srz
      srz
      Bronze
      Ty! Unohdit tosin mainita, että mun lähtökäsi oli himpun parempi ja olin edellä kun rahat laitettiin sisään (68%-32%) :) . Mullahan oli tripsit sun kärkeä ja vetoa vastaan. Onnestahan noikin asiat kyl pitkälti kiinni on.

OMAHA_HI, POT_LIMIT, T4-65268161-138
      played at "Caloocan" for USD TC from 2008-04-12 13:09 until 2008-04-12 13:10
      Seat 2: downwithme ($1,380 in chips)
      Seat 3: justbetting ($3,120 in chips)
      ANTES/BLINDS
      downwithme posts blind ($100), justbetting posts blind ($200).

PRE-FLOP
      downwithme calls $100, justbetting checks.

FLOP [board cards: 6,Q,6 ]
      justbetting checks, downwithme bets $300, justbetting bets $600, downwithme bets $880 and is all-in, justbetting calls $580.

TURN [board cards: 6,Q,6,T ]

RIVER [board cards: 6,Q,6,T,7 ]

SHOWDOWN
      downwithme shows [ Q,4,9,8 ]
      justbetting shows [ J,6,8,K ]
      justbetting wins $2,760.
    • 1
    • 2