Turnaus foorumilaisille

• srz
      srz
      Bronze
      Tein Mansionille (Ongame) turnauksen foorumilaisille ylihuomiselle.
      • justbetting's - Tournaments / Private
      • Game: No Limit Texas Hold'em
      • Buy-in: $1+$0,2 - pienin mahdollinen
      • Start time: Mar27, 15:00 (Mansionin serveriaikaa siis = 21:00 Suomessa)
      • Prize structure: winner takes all
      • Levels: Increase every 15 min
      • Starting stack: 1500
      • No rebuys
      • 10max pöydät
      • Turnaukseen rekisteröityminen vaatii salasanan. Postaan sen torstaina päivällä tänne.
      Kaikki mukaan! Edellisen foorumin turnauksen voitti theminna jättäen mut kakkoseksi. Kenestä seuraava mestari? :D

Olisiko porukalla kiinnostusta pelata näitä säännöllisesti? Turnauksia voisi pelata vaikka yhden viikossa. Ja tietysti sijoituksista pidetään kirjaa...
  • 62 replies
    • RealOwen
      RealOwen
      Bronze
      Kyllä olis kiinnostusta jatkossakin ja voisi niitä järjestää muillakin pokeri huoneilla kuten esim: Titaninilla missä rolli tällä hetkellä on :-) niin pääsee mukaan.
    • zamwise
      zamwise
      Bronze
      Onhan se vähän rankka tuo palkintorakenne, korostaa voittoa ylitse kaiken... :)

Mutta eiköhän tuohon mukaan tulla.

-- Z --
    • srz
      srz
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja zamwise
      Onhan se vähän rankka tuo palkintorakenne, korostaa voittoa ylitse kaiken... :)
      Joo pokeri on muuten kivaa, mut ärsyttää kaikki kilpailuhenkisyys :) . No ei vaan, laitetaan seuraavalla kerralla sit joku solidaarisempi rakenne.
    • srz
      srz
      Bronze
      Jos aktiivipelaajia löytyisi tälle keväälle (esim. kerta viikossa tai kahdessa) joku reilut kymmenen, niin voisin järkätä kevään parhaille jotain PokerStrategy-aiheista palkintoa.
    • toroo
      toroo
      Bronze
      Joku semmone buyin Tournament joka käsittäs jonku 10 turnausta ja sitte 3-10 parasta palkitaan tietyllä rahasummalla, kun on kaikki turnaukset pelattu.
    • PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      No sen verran kiinnostusta on että piti avata tili Mansionille.

Softa ei tuntunut aluksi kivalle, titaniin verrattuna jopa huonolle. Mutta siinähän minulla onkin hyvä selitys jos turnaus ei mene putkeen :tongue:
    • srz
      srz
      Bronze
      Salasana on:
      noluck

Tervetuloa turnaukseen!
    • srz
      srz
      Bronze
      Turnaus alkaa noin tunnin päästä Mansionilla (Ongame)!

Se löytyy siis reittiä tournaments - private - scheduled - justbetting's
    • srz
      srz
      Bronze
      Turnaus ratkesi just. Kärkikolmikko:
      1. Skannaaja
      2. Schlieben
      3. srz
      Viime kerran voittaja theminna tippui nyt ensimmäisenä.

Mä pelasin vähän kehnosti kolmikätisen osuuden, mutta sen verran reipasta oli ollut että ajattelin jättää huonot J-hait ja sun muut sikseen ja toivoa parasta. Yhden kipin vielä tein kun minireissasin buttonilta K3-offarilla, johon Skannaaja vetäisi - niinkuin melkein aina :D - reissut päälle.

Viimeiset merkit meni sisään Skannaajaa vastaan melko coinflipissä (taisi olla mun A8s vs. KJs) heti tokalla tuuttauksella (eka tiukan imagon turvin sit kuitenkin J7o), joten ei tuo strategia ainakaan tällä kertaa merkeiksi realisoitunut. Skannaaja pelasi koko turnauksen vahvasti, ja taisi välillä korttikin käydä. Onnittelut!
    • theminna
      theminna
      Bronze
      Taisi olla mun uran nopein turnaus. Rouvat tuli taskuun ekalla tai tokalla kierroksella. Flopilla pöytä oli täynnä pientä korttia ja ristivärin veto. Skannaaja korotti mun c-bettiä, johon sitten tuuttasin. Kortit näytettiin ja aika hyvät prossat oli mulle, kaverilla nelonen kiinni ja takaoven padan veto. Sieltä se sitten kolmas pata tuli pöytään riverillä ns. puun takaa. Loput merkit tuuttasin buttonilta A9o:lla ja srz tiputta meikäläisen jollain Q7o-tyylisellä kädellä. Oisin mä voinu vähän pidempäänkin pelata. :D Kovalta kyllä vaikutti seura! :sun:
    • zamwise
      zamwise
      Bronze
      Onnittelut vaan mitalikolmikolle! Skannaaja veti kyllä vahvasti, voitto tuli hyvin pohjustettua sillä AQ reraisella, vaikka se käsi tappioksi kääntyikin... ;)

-- Z --
    • Skannaaja
      Skannaaja
      Bronze
      Kiitoksia osallistujille.

Kortti kävi lähestulkoon aina kun sitä tarvittiin (sori minna :) ), yhdet naulat jäi hyödyntämättä liiallisen (?) floppilyönnin takia, ja se paljonpuhuttu AQo sai pidettyä zamwisen (?) shortstäckinä :)

Yllätyin kylläkin pelin tiukkuudesta, lineekö vain SSS-strategiasta johtuvaa vai omasta reissunäppäimen pohjaan jumittumisesta ;)

Kiitoksia ja katsotaan ensikerralla jos saataisiin vaikka mtt pystyyn.
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Dang, heti ku mä laitan koneet levälleen niin ois ollu vihdoin hyvä syy rekisteröityä Mansionille. Noo, jos tavaks tulis tollanen turanus ni voisin tulla putsaa pöydän joka kerta. :P
    • zamwise
      zamwise
      Bronze
      Skannaajalle,

Juups, jos et ois reraisennu sillä AQ:lla, niin olisin taskuviitosilla koolinu sen srz:n panostuksen verran ja setti ois napsahtanu flopilta. Ajattelin sitä hetken ja tuumasin, että sulla olis ollu joku TT-JJ -tyyppinen käsi ja halusit karistaa ylikortteja pois kisasta reraisella. Jos oisit vain koolinut, niin olisin arvannut sulla olevan AQ/AJ :)

Hyvin pelattu sikäli, että voittokäsi meni pakkaan ennen floppia, mutta huonosti tietysti sikäli, että pelastit sillä pikkustäkin takaisin peliin. Lopputuloksen kannalta merkittävintä siinä olisi ollut se, että jos et olis flopilta kipannut, niin olisit tippunut pois. Jos olisit kipannut, niin sulle olisi jäänyt noin neljäsosa mun stakkiin verrattuna ja kun positiossa istuin, niin melko hankalaksi olisin saanut sun jatkopelin siinä tehtyä...

Mut semmoista sattuu, ei mitään henkilökohtaista, vaikkakin että ens kerralla rankaisen sua ankarammin kuin ketään koskaan ;)

-- Z --

PS: voinhan mä lohduttautua kuitenkin sillä, kun sain siinä alussa sulta bluffattua 52o:lla sen yhden potin... oli niin korttikuollut alku, ettei mitään seiskahaita parempaa saanut aikaiseksi ennenkuin sitten pakka lämpeni ja rupes osumaan roskillakin johonkin TPTK:n voittavaan käteen.
    • theminna
      theminna
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Skannaaja
      Kortti kävi lähestulkoon aina kun sitä tarvittiin (sori minna :) ), yhdet
      No hard feelings. Sun seuraavat TAF-rahat taitaakin mystisesti siirtyä mun tilille... :P ;) :) :D
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Muita kiireitä sattui olemaan illasta niin ei harmi kyllä päässyt osallistumaan.

Mutta seuraavalla kerralla tuun räiskimään senkin edestä! ;)

niin ja onnittelut voittajille (vai taisipa niitä olla vain yksi? :D )
    • zamwise
      zamwise
      Bronze
      Deggis mukaan ja jos muuten ei määrä lisäänny, niin sisäpiiriläisiä 4/7... siitäkös se Schliebenin conspiraatioteoria vasta sitten potkua saakin ;)
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Milloin olisi seuraava turnaus mansionilla?
      mielestäni toi klo 21.00 suomen aikaa olisi hyvä ja mielellään osallistuisin.
    • zamwise
      zamwise
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kuutossilli
      Milloin olisi seuraava turnaus mansionilla?
      mielestäni toi klo 21.00 suomen aikaa olisi hyvä ja mielellään osallistuisin.
      Kuten srz kyseli, että onko kiinnostusta säännöllisesti (vaikka viikoittain) pelailla, niin pistettäisiinkö sarja kokeeksi pyörimään? Sopiiko torstai-ilta näin aluksi ja jos ehdotuksia/perusteluja löytyy, niin voihan sitä vähän kierrättää eri viikonpäivien välillä.

Ensi torstaina uusi turnee? 3.4. klo 21.00 Suomen aikaa, ok?

-- Z --