Bad beats

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Pari päivää sitten koin niin kovia osumia FL pöydässä että opin ymmärtämään että on aikakausia milloin mikään ei pidä.

Malli esimerkki oli taskussa 66 ja pöytää tuli 699 eli täyskäsi joten nokitukset tappiin mutta FL pöydän ongelmahan on että ei pysty ketään ajamaan ulos joten kaveri tuli mukaan A7 ja turn ja river oli sitten 7 ja 7 joten hävisin pelin. Tämä oli vain yksi näistä käsistä jossa kaverit veti uskomattomilla käsillä ohi molemmilta puolilta ja partyn kassassa hävisi puolet joten palattiin takaisin lähtöruutuu.

Tämä ei ollutkaan asian ydin vaan kysymys että tekeekö meidän oma mieli näitä Bad Beats? Jos kaveri lyö kaikki sisään pre-flopissa allit AA ja itse menet katsomaan pelin TT ja saat osumaan yhden kympin ja viet potin. Tuohan luokittelemme mielessämme oikeaksi päätökseksi ja mielestämme ansaitsemme voiton. Itselle ei ainakaan tule kovin montaa kättä mieleen jossa itse olen vetänyt jostain selvästä pelistä ohi ja voittanut potin mutta mielessä on helvetin monta pottia jossa kaveri vetää musta ohi.

Eli kuinka monta Bad Beatsia todellisuudessa kuuluu pelinhenkeen eikä toisen huonouteen?

Jos kaveri lähtee katsomaan kaikkia käsiä ja roikkuu loppuun saakka ja käytetään tilaisuudet hyväksi pitkässä juoksussa, eikä itketä chatissä että "V****n pelle kun et osaa pelata" jos kaverilla pari kertaa tuuri.

En tiedä oliko postauksessa mitään älyä mutta ei muuta kuin uuteen nousuun.
  • 1 reply
    • simpukka
      simpukka
      Bronze
      Muistan kuin ite vedin ohi headsupissa KQ kätösellä. Vastustajalla oli juuri täyskäsi flopissa (taskuparilla) ja minulla oli vain ylikortit. Kaksi peräkkäistä K:ta turnilla ja riverillä ja voitto oli minun.. GG.. Kyllä nämä uran huippuhetket jää mieleen, jos niitä haluaa muistella ;)