badbeat

• maditheman
      maditheman
      Bronze

Tässä tilanteessa potti oli flopin jälkeen noin 3$, olin toisena puhumassa
      Bettasin 1,75$, minun reraise jälkeen reraise 3,5$. Ajattelin että hänellä voisi olla AA tai KK, josta hän ei halua mielellään luopua, tai sitten AJ, JQ.
      Tulin siihen päätökseen, että panen hänet all-in ja toivon, että hänellä on JJJ huonommalla kikkerillä josta hän ei pystyisi luopumaan. Vastutstaja mietti pitkään ja lopulta maksoi 77:llaan ja sai takaovenvärin. En ollut uskoa silmiäni, mutta totta se oli. Kysyin häneltä, miksi hän maksoi..?? Ja hän vastasi minulle epäilleensä, että minulla on AK :D :D :D :D
      AKs olisi ollut jo realistisempi, mutta eihän sitäkään voisi maksaa 77, kun olemassa on niin iso riski, että tulee jäljessä ja paljon...
  • 1 reply
    • simpukka
      simpukka
      Bronze
      Muistan itsekin vetäneeni ohi takaoven värillä useamman kerran, osittain huonon päätöksen takia.. Tuolla tasolla pelaajat pelaavat taskuparit huomattavasti agressiivisemmin kuin alemmilla blindi-tasoilla, tuohon 77 allin maksuun liittyy varmasti tellit pelistä ennen floppia, kiinnostaisi tietää kuka korotti silloin ja mistä positiosta jne. Toisaalta tuo pariutunut floppi näyttää ihan "hyvältä" headsup tilanteelta taskuparille.. Vastustaja on saattanut kuvitella että A2s olisi sinun mahdollinen käsi, eikä hän uskonut sinun J:n.. Tosin hän onnistui tässä tapauksessa välttämään törmäyksen..