Jos otetaan normaali voittava pelaaja niin kuinka hänen stäkinsä kasvaa?

Kasvaako se suhteellisen tasaisesti mutta pääasiassa ylöspäin vai tekeekö se kovia liikkeitä edes takaisin mutta kuitenkin niin että uudet huiput saavutetaan sopivin väliajoin?

Oma stäki kasvaa yllättävän samalla tavalla kun olen historiasta seurannut eli homma menee niin että vietän pitkiäkin aikoja suunnilleen samoilla luvuilla, sitten tulee pieni repsahdus joka kestää pari päivää jolloin hävitän 15-20% stäkistä mutta sitten alkaa osumaan jolloin muutamassa päivässä otetaan vanhat tappiot kiinni ja vedetään taas uuteen ennätykseen ja sitten jäädään taas junnaamaan paikoilleen, siihen saakka kun tulee repsahdus ja uusi nousupyrähdys.

Peli on pääasiassa FL-pelejä ja välillä joitakin sittareita ja turnauksia. Mielestäni pelaan aika samalla tavalla jokaisessa vaiheessa, ehkä tappioputken jälkeen skarppaan mutta mielestäni en niin suuresti että selittäisi koko liikettä.

Pelitaustaa ei ole kuin vajaa puoli vuotta joista kolme ensimmäistä meni ihan perusasioita oppien ja rahaa hävittyä. Sitten siirryin FL-peleihin joka oli avain asemassa. Nyt muutama kuukausi on mennyt kohtuullisen hyvin. 300BB olen noudattanut tiukasti ja aloitin ihan pienistä pöydistä ja nyt olen pelaan 0,5/1$ pöydissä ja jos samaan tahtia menee niin kohta pääsen koittamaan taitoja 1/2$ pöytään.