Haastattelussa: Guffaw964

• PokkAA
      PokkAA
      Gold
      Tällä viikolla "Viikon haastattelussa" on PokerStrategyn platinajäsen Guffaw964. Haastattelu on luettavissa uutissivuiltamme, mutta pääset siihen suoraan käsiksi täältä.

Tähän viestiketjuun voit kommentoida haastattelua tai halutessasi myös esittää Guffaw964:lle lisäkysymyksiä. Hän sitten vastaa niihin - mutta ainoastaan halutessaan...
  • 3 replies
    • theminna
      theminna
      Bronze
      Kiitos kivasta haastattelusta! Ja onnittelut platinajäsenyydestä! Minkälaisia tuntimääriä päivässä tuon tason saavuttaminen mahtaa vaatia? Miten pitkiä sessioita pokerin parissa vierähtää? :P
    • Guffaw964
      Guffaw964
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja theminna
      Minkälaisia tuntimääriä päivässä tuon tason saavuttaminen mahtaa vaatia? Miten pitkiä sessioita pokerin parissa vierähtää? :P
      Olen viimeisen kuukauden aikana pelannut keskimäärin noin 4 tuntia päivässä yleensä 4 pöydällä. Tämä on jakautunut arviolta 70/30 NL50- ja NL100-pöytien välille. Tuollainen tahti näyttäisi riittävän aika mukavasti platina-tasolle.

En yleensä tykkää pelata mitään ylipitkiä sessioita. Pisin aika putkeen taitaa olla vähän yli kolme tuntia, mutta luulen, että pystyisin pelaamaan pidempäänkin ilman huomattavaa tason laskua. On vaan melko tylsää pelata pidempään jos ei synny tulosta, ja taas jos menee hyvin ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista, niin alan pelkäämään downswingia ja lopetan suosiolla kun vielä olen voitolla.
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Mielenkiintoista luettavaa, onn.. taitoa vaan jatkossakin pöytiin :sun: