Millä yhteistyösivustollamme pelaat eniten?

• Poll
    • Which type of poker are you playing the most at the moment?

• 66
        No Limit cashgame
        58%
      • 16
        Fixed Limit cashgame
        14%
      • 15
        Sit and Go tournaments
        13%
      • 10
        No Limit tournaments
        9%
      • 5
        Omaha cashgame
        4%
      • 1
        Omaha tournaments
        1%
      • 0
        Fixed Limit tournaments
        0%
      Total: 113 Votes
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      PokerStrategyllä on useita yhteistyösivustoja. Tarjolla on siis varmasti jokaiselle jotakin. Mutta mikä on sinun valintasi?

Mielelläni kuulisin myös perustelusi, miksi viihdyt eniten juuri tuolla sivulla. Entä mitä partnerisivustoillamme olisi parannettavaa? Voit myös kommentoida muiden valintoja ja perusteluja, niin saadaan aikaan mukava keskustelu. :P

Itse olen enimmäkseen käyttänyt Everestiä (helpohkot pelit), PartyPokeria (softa, joka miellyttää minua ja jossa on riittävästi eri optioita muokattavana) sekä Titania (mukavat bonukset PokerStrategyn kautta!). Ääneni annoin tällä kertaa Everestille, jossa viimeajat on tullut vietettyä eniten.
  • 9 replies
    • Buggy
      Buggy
      Bronze
      titaaniihan minäkin..
      helppo ja yleensä toimiva..
    • Schlieben
      Schlieben
      Bronze
      Mansionilla ollu tullu pelattua. Aloitin siellä kun liityin ja voittoja tuli. Softa kaatuilee ja bonukset on heikot, mutta ainakin oma peli sopii tuonne hyvin. Titania testailin aikani, mutta pidin kuukauden tauon, jotta sain sen liitettyä tänne. Sen jälkeen en ole siellä pelannutkaan. Partya olen myös testannut paljon, mutta sinne on tultu hävittyä enemmän kuin on saanut ulos. Siispä sekin on jäänyt vähemmälle. Fulltilt tuntui liian nopealta multitablaamiseen eikä siihen ja PokerStarsiin silmä tottunut Mansionin jälkeen. Lisäksi taso tuntui olevan selvästi Mansionia kovempaa. Paremmat bonukset ei tehnyt vaihtoa kannattavaksi. Lisäksi koin muiden pelaajien käytöksessä olevan parantamisen varaa. Muita en ole sitten kokeillutkaan. Todettakoon vielä, että Unibet Pokerilla pelaaminen voi olla itsellä aika hiljaista sen saaman negatiivisen julkisuuden takia.
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Partylla pelaan tällä hetkellä ainoastaan. Kunhan saan taas rollin kuntoon niin ajattelin alkaa pelailee taas Titanilla (jos sinne saa näitä reloadbonuksia jatkossakin). Molempien softat on toimivia, pöytiä on paljon etenkin partylla ja huonoja pelaajia löytyy lähes aina.

Everesti pitänee myös kokeilla jossain vaiheessa. Kuulemma helppoa rahaa jaossa :D
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Mä pelailen lähinnä PokerStarssilla ja everestillä.

Pokerstars: parannettavaa, oma pelaaja ei siirry keskelle. Kehut, paljon pelaajia ja pöytiä.

Everest: kehut, Mainio betsaa potti nappula, jos on laiska eikä jaksa säätää panosta. parannettavaa: pöytiä ei saa tarpeeksi pieneksi, ja välillä hiljaista

Party: ei kolahtanut minuun, ehkä en tajunnut muokata pöytiä. Muistaakseni niitä ei myöskään saanut tarpeeksi pieniksi.

Titan: ok softa mutta aika kova taso, ja hivenen liian vähän pelaajia.
      Fulltilt: ok, mutta en pidä panostuksen säätönapista.
      Pokerkings, ei kolahtanut ja pelaajiakin taisi olla vähän.

Everestillä tosiaan on huonoja pelaajia, mutta lähinnä ruuhka-aikoina, niimpä sen pelaamisessa on ollut vähän taukoa. Everestillä myös tulee suht usein aika helppoja bonuksia ilman talletuksiakin ja näin maksamani rake on jäänyt todella pieneksi! Näköjään PT3:n hud tukee myös everestiä niin pitäisi käydä kokeilemassa sen taso isommillakin panoksilla, jos vaikka pokkAAn törmäisi :D
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PopaS
      Näköjään PT3:n hud tukee myös everestiä niin pitäisi käydä kokeilemassa sen taso isommillakin panoksilla, jos vaikka pokkAAn törmäisi :D
      Etsi muita kaloja ja jätä mut rauhaan... :D
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Itse olen pelannut PokerStarsilla ja FullTiltillä lähinnä. PokerStarsin softa on paras mitä olen nähnyt (ja sitä seating järjestystä voi vaihtaa asetuksista; itsellä hero on aina keskellä), kun taas FullTiltillä nyt tulee vaan pelattua ihan vain sen takia että siellä rollia on. Softa on aika tönkkö, vaikka selkeä ja nätti onkin.
    • North78
      North78
      Bronze
      Partypokerilla tulee roikuttua ja pelailtua.
      + Softa toimii
      + Pöytiä löytyy mukavasti (texas no-limit ja omahan pot-limit)
      + Suhteellisen helposti "avautuvat" talletusbonukset
      + no-limit pöytien kokoja helppo säädellä, ikävä ettei omaha pöydät väänny samalla tavalla.
      + aika ajoin muuttuvia ja kiinnostavia ilmaistournamentteja.
      - pikkurahan sisäänoston tournamentteja vähäisesti

Titan oli ihan ok softana (toimivuus) ja siellä oli mielestäni paremmat statistiikat.
      Itse kun en ole vielä asentanut noita trackereita.
      Peli tarjontaakin löytyi hyvin.
      Ulkoasu ei sytyttänyt, jotenkin omille silmille hankalampi tarkkailla.
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Kiitoksia Jim9137!

Näköjään saa paikan pokerstarsillakin keskelle, vasta 30000 kättä olen harmitellut asiaa :D
    • PokeriPoika
      PokeriPoika
      Bronze
      Partyllä aloitan pelaamisen kun saan sen 50$ täältä. :D