97-3

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Kaamea loppu turnaukselle. Pelasin pari päivää sitten noin 500 hengen turnausta jossa voittajalla luvattiin noin 600 euroa ja 50 ensimmäistä sai rahaa. Rahasijat alkoivat pöyrimään ja sain taskuun AA olin silloin sijoilla 20-23 isompi stäki istui samassa pöydässä ja hän korotti ennen minua ja minä rereissasin noin puolet stäkistäni ja sain maksun. Floppiin osui A ja jotain pientä silppua mutta kaksi noista oli samaa maata, vihu veti kalkut keskelle niin eihän tuossa ollut kahta sanaa mitä minä tein. Epäilys että pojalla on värin veto mutta mulla on vastavetoon monta outtia. Kortit auki ja kaverilla oli AK ja kolme samaa maata. Osastosta johtuen tiedätte miten peli päättyi, kyllä, vihun väri täydentyi ja minä en saannut apuja.

Uskomattoman paska fiilis kun jäin tuijottamaan kun helvetin suuri kasa pisteitä lähti vyörymään pöydän toiselle puolelle. Chatti ruutuu tuli ilmoitus että olin sijoittunut sijalle 46 ja voittanut hieman yli 10 euroa. Olisin päässyt tuolla potilla kuitenkin kolmanneksi siinä vaiheessa peliä.

Onneksi en vaivautunut enään mihinkään muuhun pöytään vaan lähdin nukkumaan sillä sen verran tiltti veti päälle.

Parin päivän päästä tarkistin että johdin Flopin jälkeen 97-3 mutta pokerissa on niin kauan kaikki mahdollista ennen kuin sarakkeessa on 0%.

Täytyy sanoa että kärkiparilla setille häviäminen on helppoa kauraa tuon tappion jälkeen.
  • 1 reply