Kuinka paljon jaksat pelata?

• PopaS
      PopaS
      Bronze
      Seuraavasta partyn mainoksesta tuli mieleen kuinka paljon sitä oikein jaksaa / pystyy pelata!?!?

Play commission-free poker with PartyPoker.com
      Climb aboard The Free Ride, and once you've played for 160 hours, you'll get up to 80 more free of any table commission.

Ja aikaa tuohon on 30pv. maksimaalinen hyöty tarkoittaisi siis 240 tunnin kuukausi pelejä. Eikä auta siis monta pöytää yhtä aikaa. Haittaakohan sitout välillä...?

No lomat alkaa ensi viikolla niin ei muuta kun yrittämään :)

Viime kuussa tuli pelattua "vain" 80h ja tuona aikana rakeen kului kuitenkin minulla noin 1000$

En ole Partyllä käytännössä ennen pelaillut, joten ajattelin yrittää roikkua ensin 160 tuntia mikrolimiittien fulli pöydissä kokeillen BSS strategiaa. Näin voisin nähdä samalla minkälaiset statsit BSS pelaaja saa. Samalla pelailen tietysti muualla SSS peliä. Sitten jos/kun tunnit tulevat täyteen alan tykittämään SSS peliä omalla tasollani. Ja "tienaan" rakessa enemmän kuin olen sitä maksanut.

BTW saako noita partyn pöytiä jotenkin muokattua, pelaaja keskelle tms?
  • 6 replies
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Huh, sairasta menoa jos tuohon pystyt. 240h 30 päivän aikana tekee 8h päivässä eli kokopäivätyöstä menee. Alkaa 3 tunnin sessiotkin tuntumaan jo sekä takamuksessa että pelissä. Toivottavasti sinulla on paremmat pehmusteet ja hermot :sun:
    • Buggy
      Buggy
      Bronze
      siis onko tuo yhden kuukauden aikana 240h?
      vai 160h 30päivässä jonka jälkeen 80h vapaata peliä miten tahtoo??
    • srz
      srz
      Bronze
      Mä saattaisin pelata ton 8h per päivä kuukauden ajan. Kun pelaan, niin yritän pitää lyhyitä taukoja mahdollisimman usein. Silti tossa "lomalla" tuli pelattua monena päivänä yli 8h. Yöt meni silloin pelatessa ja aamu nukkuessa.

Välillä aamuyöstä pääsi tosi hyvään fiilikseen. Oli rauhallista ja pystyi keskittymään ainoastaan pöytiin. Tunteja oli jo takana, joten mielestä oli karisseet pokeriin liittymättömät asiat pois.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Itse en pelaa kuin yhtä tai kahta tuntia per päivä. Tuo 8h päivä meno on aika rankkaa itselle, ja varsinkin omalle psyykelle. Mutta ei siinä mitään, jos joku jaksaa. :)
    • PokeriPoika
      PokeriPoika
      Bronze
      Pienillä tauolla toi 8tuntia päivässä onnistuu, mutta että koko kuukausi läpi sitä samaa? Täytyy kai joskus lomalla kokeilla! :D
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Olen pelannut yli 10 tunnin sessioitakin, mutta niissä loppu alkoi jo hieman puuduttaa. :P

Ja on sitä joskus väsyneenä tullut tehtyä muutama virhearviointikin. :sun: