Battle-finalistien voitonmaksu

• PokkAA
      PokkAA
      Gold
      Olen nyt saanut tiedot maaottelun joukkuekilpailun $50-palkintorahan voitonmaksusta. Ohessa kootut tiedot ja toimintaohjeet:

1) Maaottelun järjestäjien tietämättä PokerStrategyllä on vastikään muutettu erilaisten promootiorahojen maksupolitiikkaa. Niitä ei siis ole nyt eikä jatkossakaan vastaavissa promootioissa mahdollista saada TAF-tilille, vaan ne maksetaan joko PokerStrategyn promootiotilille tai sitten promootion yhteydessä mainitulla muulla tavalla.

=> Näin ollen emme ikävä kyllä voi siirtää rahoja TAF-tilille, vaan ne jäävät maksetuiksi promootiotileille. X(

2) TAF-tili ja promootiotili ovat periaatteessa täysin sama asia, niillä olevia rahoja ei tosin voi yhdistää. Ainoa (joillekin) ikävä ero näillä tileillä on se, ettei promootiotililtä voi siirtää rahaa Mansionille.

=> Jos olet siirtänyt aiemmin TAF-rahaa Mansionille, joudut nyt siirtämään nämä voittorahat joko PartyPokerille tai Titanille. Mikäli sinulle ei ole tätä vaihtoehtoa tarjolla, lue kohta 4!

3) Promootiotililta rahat saa siirrettyä ainoastaan PokerStrategyn kautta luoduille tai PS:lle jälkikäteen liitetyille Titanin ja PartyPokerin tileille.

=> Jos sinulla ei ole kumpaakaan, lue kohta 4! Jos sinulla on meneillään Titan-tilin liittäminen PokerStartegylle, odota liittäminen ja siirrä voittorahat sen jälkeen turvallisesti Titanille. Tai käytä PartyPokerin tiliä.

4) Osalla voittajista ei tarjota promootiotilin kohdalla mahdollisuutta lähettää rahaa minnekään. Tämä johtuu siitä, ettei heillä ole PS:ään liitettyä tiliä Titanilla eikä PartyPokerilla.

=> Ota yhteyttä asiakaspalveluun tikettin kautta. Olen henkilökohtaisesti ollut yhteydessä asiakaspalvelun esimieheen ja minulle on luvattu, että jokaiselle finalistillemme löydetään ratkaisu. Jos jostain syystä törmäät silti vaikeuksiin, lupaan auttaa asiassa. :)

Olemme pahoillamme, että tämä voittoisa maaottelu aiheuttaa teille ylimääräistä vaivaa. Hoidetaan kuitenkin kaikki tämä asia kunnialla, niin saadaan jatkossakin näitä hienoja ilmaistapahtumia järjestettyä :P
  • 16 replies
    • toroo
      toroo
      Bronze
      "2) TAF-tili ja promootiotili ovat periaatteessa täysin sama asia, niillä olevia rahoja ei tosin voi yhdistää. Ainoa (joillekin) ikävä ero näillä tileillä on se, ettei promootiotililtä voi siirtää rahaa Mansionille."

Viitaten edelliseen jos te voitte rahaa laittaa tuonne promootio tilille niin kaipa voisitte siirtää ne sieltä pois ja sillä tavalla siirtää ne Taf tilille.
    • PokkAA
      PokkAA
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja toroo
      Viitaten edelliseen jos te voitte rahaa laittaa tuonne promootio tilille niin kaipa voisitte siirtää ne sieltä pois ja sillä tavalla siirtää ne Taf tilille.
      Rahat saadaan kyllä pois promotililtä, mutta ongelma on se, ettei tuonne TAF-tilille saa siirtää mitään promorahoja. Eli niitä ei sinne ikävä kyllä saada. Maaottelun "säännöissä" oli tältä osin jo alunperin ikävä virhe.
    • toroo
      toroo
      Bronze
      Noniin elikkä näkemiin ne turnausrahat.
    • PokkAA
      PokkAA
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja toroo
      Noniin elikkä näkemiin ne turnausrahat.
      => Ota yhteyttä asiakaspalveluun tikettin kautta. Olen henkilökohtaisesti ollut yhteydessä asiakaspalvelun esimieheen ja minulle on luvattu, että jokaiselle finalistillemme löydetään ratkaisu. Jos jostain syystä törmäät silti vaikeuksiin, lupaan auttaa asiassa. :)
    • Iipero
      Iipero
      Bronze
      Nytte näkyy olevan yhdistetty toi titan pokerin tunnus, mutta eipä oo valittavissa sitä tossa promootio raha kohdassa?
    • PokkAA
      PokkAA
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja Iipero
      Nytte näkyy olevan yhdistetty toi titan pokerin tunnus, mutta eipä oo valittavissa sitä tossa promootio raha kohdassa?
      Se saattaa aktivoitua siihen hieman myöhemmin. Jos Titania ei ole promootiokohdassa vielä huomisen puolella valittavana, ota yhteyttä asiakaspalveluun tiketin kautta. Siellä saadaan toi varmasti kuntoon.

Olet tässä asiassa jo enemmän kuin voiton puolella! :P
    • Iipero
      Iipero
      Bronze
      Ok. Hyvä tietää :)
      Mites kaua noissa siiroissa suurinpiirtein menee enneku tulee pokeritilille se raha? Vai onko sama ku Taf-siirroissa et aina kerran viikossa pistetää?
    • Iipero
      Iipero
      Bronze
      Oon laittanu nyt 2 tikettiä asiasta supporttii mut ei oo vastattu kumpaakaa.
      Vai pitääks noi tiketit laittaa englannin kielellä?
      Ei oo vieläkää valittavissa titan pokeria tossa promootio raha kohdassa, vaikka profiilissa on jo pari päivää ollu se et on liitetty pokerstrategyyn.
    • PokkAA
      PokkAA
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja Iipero
      Oon laittanu nyt 2 tikettiä asiasta supporttii mut ei oo vastattu kumpaakaa.
      Vai pitääks noi tiketit laittaa englannin kielellä?
      Ei oo vieläkää valittavissa titan pokeria tossa promootio raha kohdassa, vaikka profiilissa on jo pari päivää ollu se et on liitetty pokerstrategyyn.
      Suomenkielinen asiakaspalvelu ei vastaa ihan päivittäin, joten nopeammin asia voi hoitua englanniksi. Tosin jos asia ei ole päivän päälle, niin kyllä noilla kahdella jo lähetetyllä tiketillä asia hoituu. :)
    • esajorma90
      esajorma90
      Bronze
      i dont have mitään paikkaa mihin siirtää rahat.. mitähä v****a tämmöne on ??
    • PokkAA
      PokkAA
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja esajorma90
      i dont have mitään paikkaa mihin siirtää rahat.. mitähä v****a tämmöne on ??
      Luepas tämän viestiketjun ensimmäinen viesti ja toimi ohjeiden mukaan, niin rahat kyllä saadaa sulle hoidettua. Nou hätä siis, kunhan ensin lukee jutut läpi. :)
    • Buggy
      Buggy
      Bronze
      erikoinen meininki..
      titanil turnee eikä tilii titanil?
      siis titanil tai partyl mihin siirtää 50$ siis jos voitoissa turneella kii..

mut hei mitä mä mistään...
    • Iipero
      Iipero
      Bronze
      Tulipas ne rahat vihdoin :)
      Oli nopeeta toimintaa ku tänää pistin siirron Titanille ja rahat tuli jo nyt :)
      Kiitos supportille kun jaksoitte taistella asian kanssa
    • MikkiZ88
      MikkiZ88
      Bronze
      mä en oo vielä rahoja saanut, vaikka theminna laittanut rahat liikkeellä pari viikkoo sit keskiviikkona.. outo homma
    • theminna
      theminna
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja MikkiZ88
      mä en oo vielä rahoja saanut, vaikka theminna laittanut rahat liikkeellä pari viikkoo sit keskiviikkona.. outo homma
      Moikka! Onpa omituista. Meidän tiedoista kävi ilmi, että sun olisi pitänyt saada rahat jo 28.5. Voisitko vielä tarkistaa asian.
    • theminna
      theminna
      Bronze
      esajorma90 - lähetin sulle tiketillä kysymyksen rahojen maksusta. Voisitko vastata tiketiin, niin saadaan rahat sinullekin. ;)