Onko täällä aktiivisia pelaajia....

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      ....jotka pelaa ilman mitään apusoftaa. Itse olen joitakin koittanut ja tuntuu että peli menee vähän sekaisin kun alan tuijottamaan erinäisiä lukuja, enkä keskity enään itse peliin. Tungen rahojani ns. kaloille hyvin helposti ajatuksella että ei siellä mitään ole kun se osallistuu kolmeen käteen neljästä.

Mutta annanko liikaa etua muille sillä etten käytä mitään softaa?
  • 3 replies
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Mielestäni NL100 tasosta ylöspäin softat ovat todella merkittävä apu jos pelaa useampaa pöytää kerralla. Varmasti ilman softiakin pärjää isommillakin tasoilla mutta tällöin on hyvä tehdä pelaajista muistiin panoja ja pelata vain muutamaa pöytää kerralla.

Alemmillakin tasoilla kalat tunnistaa helpommin softien avulla, eikä kannata lannistua jos kala vie jonkun potin tuurilla, kunhan itse valitse kortit tarpeeksi tiukasti ja pelaat myös flopin suhteessa kalaan riittävän tiukasti.

Itse hävisin juuri muutaman potin kalalle jolla vp$ 80 ja call preflopraise 90 ?!?!?!
      Ensin AA lla jollekkin tuuri suoralle, joka tuli vasta all inin jälkeen.
      sitten sain AKlla saletti värin, vihu vetää ohi riverissä värisuoralla!
      ja sitten vielä meni yksi täyskäsi isommalle täyskädelle. Kahden tunnin pelin jälkeen olin kuitenkin saanut rahani takaisin. :)
    • derdex
      derdex
      Bronze
      Taisit myös pelata fixediä.. Sanoisin, että ainakin shortissa apuohjelmat ovat lähes korvaamaton apu. Kumminkin oma peli riippuu niin paljon vastustajan pelitavasta ja varsinkin useampaa pöytää pelatessa peli tulee huomattavasti vaikeammaksi ilman apuja . Täysissä pöydissä pystyy tekemään ihan hyvää tulosta hyvällä preflop pelillä ja pelkillä muistiinpanoilla.
    • pirmaki
      pirmaki
      Bronze
      Itse olen kans pelannut pitkän aikaa ilman apuohjelmia.
      Mutta tämä johtuu siitä että PokerOffice ei tue nykyisiä pelisivustoja missä etupäässä pelaan. Kyllä tässä varmaan vähän tasoitusta annetaan.Oman pelin seuraaminen on myös hankalampaa ilman ohjelmia. (Elephanttia odotellessa ;) )