Haastattelussa theminna

• 14 replies
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Tulipa tuosta haastattelusta mieleen että täytyisi aktivoida vaimo kyseisen harrastuksen pariin PS kautta kun on mahdollisuus ilmaiseen aloitukseen, jos saisi pokeri-kärpäsen puremaan häntäkin niin voisi tulla paremmin arvostusta mun öisille sessioille :) .
    • theminna
      theminna
      Bronze
      Loistava idea! Kieltämättä mäkin aluksi välillä vähän nyrpistin nokaa, kun toinen pelasi aamutunneille. Enää ei ole sitä ongelmaa, kun pelataan molemmat. :D

Vaimollasikin on vielä loistava henkilökohtainen valmentaja, joten alkuunpääsy on helpompaa, kuin jos yksin yrittäisi tavata artikkeleita ja taulukoita. Mulle siitä on ollut hurjasti hyötyä. Ja nyt riittää puhuttavaa, kun kerrataan käsiä ja taktiikoita yhdessä. :tongue:
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Täytyypä ottaa asia heti puheeksi kun pääsen kotiin. Katsotaan saanko onnistunko tehtävässä. Hyvähän sitä on koittaa kun kustannuksia ei synny ainakaan heti. :D
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Kala koukussa, katsotaan saadaanko se rantaa saakka?
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Milloin minnasta tulee pokeriammattilainen ja suomen ensimmäinen WSOP voittaja? :)
    • theminna
      theminna
      Bronze
      Kröhöm, johan tässä onkin vajaa vuosi pelattu. :sun:

Rehellisesti sanottuna tuntuu siltä, että ihan hitusen kaipaan vielä lisätreeniä. Voi olla että joku antonius tai muu sankari ehtii nappaamaan sen rannekkeen ennen mua. Tai sitten ei... :D
    • McGrecor
      McGrecor
      Bronze
      Tulipa tuosta haastattelusta mieleen että täytyisi aktivoida vaimo kyseisen harrastuksen pariin PS kautta kun on mahdollisuus ilmaiseen aloitukseen, jos saisi pokeri-kärpäsen puremaan häntäkin niin voisi tulla paremmin arvostusta mun öisille sessioille smile .

Mites toi noin käytännössä tapahtuu?

Minunkin luona meinaan asuu naishenkilö joka pokeria lyö ihan ok tuloksilla. Ei vaan olla uskallettu avata tiliä tänne ettei tulisi sanomista kun on samasta IP osoitteesta kaksi PS tiliä.
    • theminna
      theminna
      Bronze
      Sanominen tulee korkeintaan turvatarkistuksen muodossa. ;) Tietysti jos kaikki seitsemän veljestä yrittävät saada alkupääoman eikä kukaan perheessä tunnu pelaavan, niin asialle tehdään stoppi.

Eli kyllä samasta perheestä voi useampi saada meiltä alkupääoman. Pokerihuoneilla saattaa olla jotain rajoituksia, mutta mun tietääkseni Titan on meidän yhteistyökumppaneista ainoa, joka ei salli, että samalta koneelta pelaa useampi ihminen. Eli äkkiä vaan rekisteröitymään muidenkin pokerista kiinnostuneet vaimot ja tyttöystävät, nais- ja miesystävät. :tongue:
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja theminna
      ...mun tietääkseni Titan on meidän yhteistyökumppaneista ainoa, joka ei salli, että samalta koneelta pelaa useampi ihminen.
      Pokerstars ei salli uuden tilin luomista koneelta, josta on jo aiemmin luotu tili. Olemassaolevilla tileilla voi kyllä kirjautua sitten yhdelle koneelle vuorotellen ja pelailla miten tykkää. Jokainen uusi rekisteröityjä tarvitsee oman koneen tilin luomiselle (tai ehkä välissä tehty käyttöjärjestelmän uudelleenasennuskin riittäisi, en tiedä varmaksi).

Näin asiasta aasinporkkanasillan kautta ketjun aihetta sivuten :)
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Jos koneen IP vaihtuu aina yhdistäessä nettiin (eli dynaaminen IP), niin toimiiko silloin samasta IP:stä tehty toinen account?
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Ei auttanut starsin tapauksessa se, että kone muutti 300km ja nettioperaattorikin vaihtui.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Huhhuh. Ehkäpä ne tiiraileekin mac osoitteita tai jotain, en oikein ole asiasta perillä.

PS: theminnan haastattelu muuttuikin asiakaspalveluksi - elämän ironiaa?
    • came2bustFindda
      came2bustFindda
      Bronze
      Haastatteluun pelimiehiä/naisia, ei asiakaspalvelijoita. Tosin minna on varmasti raskaan luokan pelinainen, mutta kyllä mua ainakin harmittas haastattelupalstalla vastailla niinku asiakaspalvelussa. Haastattelu oli jotenkin nyrpeä, kysyttäis vain peleistä enemmän. Jotain favoritejakoja yms, eikä mitään, että miten homma strategyllä on maistunu. Kärpäsiäkin sellanen asiakaspalvelu kiinnostaa, pelit mua ainakin kiinnostaa. Joten minna valota niitä, mä haluaisin kuulla niistä :)
    • theminna
      theminna
      Bronze
      Pokeripokeripokeri. Varsinkin tän vuoden puolella iso osa vapaa-ajasta on kulunut pokeria pelatessa, which is nice. :tongue: Pari juttua on "uran" varrelta jäänyt hyvin mieleen.

Joulukuussa voitin Pokerstrategyn TAF-freerollin, joka kartutti kassaa 540 dollarilla. Se oli noin kolmen kuukauden pelaamisen jälkeen todella huikea kokemus.

Helmi-maaliskuussa mulla oli vähän pidempi kylmän pakan kausi. Jatkuvasti tuli jotain set over settiä tai muuta nelosilla setistä ohivetoa. Aika usein meni kone kiinni ja tyttö rauhoittelemaan pihalle. Ylämäki alkoikin sitten reippaasti, kun kolmen hengen potissa floppasin neloset ja muut vaan puskivat kärkiparityyppisillä käsillä. Sillä kertaa ei ollut parempaa kättä vastassa. Ja pelitkin lähtivät mystisesti taas kulkemaan.

Sen kyllä sanon, että vaatii sitkeyttä ja perslihaksia tuo pokerin opettelu. :D