RyledukeRules turnaus :D

• ALmightyAL
      ALmightyAL
      Bronze
      Jee voitin just turnauksen Titanilla jonka nimi oli RyledukeRules :D Buy in 10+1d, 29 pelaajaa ja kesti vähän vajaat kaks tuntii ja 145 dollaria kilahti käteen :) Rollikin on nyt ihan ok kunnossa. Onks muuten kellää tietoo millon noi Summer Frenzyn rahat tulee tilille tai onks tullut jo jollekin?
  • 8 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Onnea turnausvoitosta! Kyllä noita frenzyrahoja pitäis alkaa tippumaan, itse en pääse just nyt puhelimella chekkailemaan, ja PokkAA raukkakin on jumissa jossain Gibraltarin autojonoissa. espanjoolit on jossain ihmeen hidastelulakossa, ja rajan ylityksessä kestää nelisen tuntia. :) Siinä se työpäivä menee mukavasti..
      Laita tähän perään jos ei rupea näkymään, niin selvitellään sitten.
    • ALmightyAL
      ALmightyAL
      Bronze
      Juuh :) Meniks PokkAA sinne PS päämajaa asti töihin vai? :O
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Jeps, sinne pääkallonpaikalle minäkin elokuussa suuntaan. Frenzy bonarit pitäis tulla kaikille 2 viikon päästä kamppiksen loppumisesta, eli käytännössä tällä viikolla.
    • ALmightyAL
      ALmightyAL
      Bronze
      Jooh tänää tuli toi Summer Frenzy bonus. PS:llä taitaa olla aika hyvät liksat ku porukka lähtee Gibraltarille asti töihin :P

Edit: Sinne ne sit meniki ne bonus rahat heti. 4 binii kuopattii varmaa jossaa 10 min ja sit viel lako tulla pientä tiltin poikasta. hohhoijjaa kun tää pokeri on välillä niin vittumaista :( :rolleyes:
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ALmightyAL
      JEdit: Sinne ne sit meniki ne bonus rahat heti. 4 binii kuopattii varmaa jossaa 10 min ja sit viel lako tulla pientä tiltin poikasta. hohhoijjaa kun tää pokeri on välillä niin vittumaista :( :rolleyes:
      Hyvä, että rahat tulivat. :) Huono, että rahat jo menivät. :evil:

Pelikassanhallinta on yksi iso osa pokeria, eikä sitä osaa saisi misään nimessä ohittaa. Hyvällä pelikassanhallinnalla minimoi riskin mennä katki erittäin vähiin.
    • ALmightyAL
      ALmightyAL
      Bronze
      Joo on se huono ku rahat menee :( sama vauhti jatkuu (ei ihan yhtä kova, koska ensin lähti rolli nousuun) on nimittäin kylä semmoinen onni tällä hetkellä että alta pois :( Joka puolelta vedetään ohi kauheeta tahtia oon ollu vissiin yhdessä AI tilanteessa minkä olen hävinnyt tänään altavastaajana kaikissa muissa vedetty todella komeasti ohi. vois mennä nukkumaan. :( Saan itkeä itseni uneen :D
    • monsu75
      monsu75
      Bronze
      sama kävi itelle eilen. tultii vasemmalta ja oikeelta ohi vaika olis kuinka suosikki ku rahat laitto keskelle. no sen verran se iski että pidin tän päivän taukoa ja luin artikkeleita ja SNG kirjan uudestaan ja toivon että voisin huomena tiltin sijaan pelata ku kone.... saa nähä kuinka äijän käy, ylemmäs en ajatellu mennä silti :D sentää jokunen bonus piste tuli jos jotaki hyvää hakemalla hakee. joo sori että avauduin :) eise mua rahallisesti iske mutta syö uskoa omaan pelaamiseen silti.
    • ALmightyAL
      ALmightyAL
      Bronze
      Juu sama tahti jatkuu edelleenkin eli ohi tullaan perjaatteessa aina. Rolli ei oikein tykkää melkein puolet siitä onkin jo hävinnyt kolmen päivän sisällä :( Tää alkaa muutenkin mennä jo ihan naurettavaksi kun teen hyvän foldin flopilla tai turnilla kun olen jäljessä niin silloin paukahtaa jotain aivan älytöntä pöytään niinkuin just R/A turnaukses luovutin flopilla tietenkin 88 kun pöydässä AJ9 kaks muuta meni AI ja turn ja river kumpikin 8 :D