Projekti 10000

• ColorFlusher
      ColorFlusher
      Bronze
      Projekti 10000

Lyhyesti ja ytimekkäästi mulla on loppuviikon projektina pelata 10000 kättä shortti NL Holdemia.

Idea lähti alkujaan jutellessani työkaverin kanssa tyypistä, joka oli lyönyt vetoa pystyvänsä voittamaan NL25 peleistä 10000 kuukaudessa. Ei onnistunut :/ Reilu 3k voittoa about puolessa kuukaudessa ja veto kiville.

Kaverin kanssa tähän sitten laitettiin puolittainen veto 10000 kädestä loppuviikon aikana ja tottahan tuo sitten täytyy pelailla! Panoksena kun on mainetta ja kunniaa :P

Eli rajoituksena mulla on vaan aika sillä oon huomenna vasta noin kolmelta töistä kotona.. muuten kerkiän kyllä pelata koko viikonlopun, eikä täällä oo edes kukaan häirittemässä.

Tyytyväinen olisin yli 10bb/100 hands tahtiin (yli 5kin riittäis) tuossa kymmenessätuhannessa kädessä. Peliksi ajattelin valita nl20 shortit.

Mitä luulette onnistunko?

Entä minkälaisia projekteja/vetoja teillä on ollu pokeriin liittyen?

// Laittakaakin tähän topicciin omia kertomuksianne pokeriaiheisista vedoista/projekteista ja niiden onnistumisista. Siinä sivussa koitan hoitaa samalla omani kunnialla pois.
  • 8 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Aika sairas proggis sulla, tuossahan tuo viikonloppu varmaan kohtuu hyvin hurahtaa. Voi olla maanantaina mukavan levännyt olo töissä :)
      Montaakos pöytää meinasit multittaa??
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Noo, jos 10 pöytää sillä 70-100h/hr tahdilla tuhdittaa, niin kyllähän siinä joku 10h vaan menee. :)
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      Aika sairas proggis sulla, tuossahan tuo viikonloppu varmaan kohtuu hyvin hurahtaa. Voi olla maanantaina mukavan levännyt olo töissä :)
      Montaakos pöytää meinasit multittaa??

Seittemää pöytää (normaalinopeus) oon nyt viime aikoina pelaillu Starsilla vakiona. Pari sessiota vedin testimielessä 11 pöytää ja seki oli vielä pelattavissa, vaikkakin peli jo siinä jonku verran kärsi.

Suunnitelmissa oli pelata noin 9 pöytää kerrallaan, mutta koska Starsilta jo tilini tyhjensin (Titanille vaihtamas) niin käviki niin, että tän viikonlopun väliaikases pelipaikas B2B:llä nää pöydät onki liikaa nopeempia :/

Siks taidanki tyytyä 6-9 pöytään peliinnosta riippuen.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Anna meille sitten väliaikatietoja, niin voidaan sitä kautta yrittää olla hengessä mukana! :)
    • Buggy
      Buggy
      Bronze
      eli missä nyt sit aijot pelata..??
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Buggy
      eli missä nyt sit aijot pelata..??
      B2B:llä (mm. pokerihuone, pokerium, pokerimaa jne.).

Ja eilisen loppusession johdosta pelailen tämän päivän 4-6 pöytää ihan vaan tulostavoitteellisista syistä :D

About 1k käsiä eiliseltä (laitoin pöydät kiinni _todella_ aikaisin kun tuli makseltua ylipareilla satavarmoja settejä yms.)

Mielenkiintoisia (tai ei) käsiä

- AJ:lla turnilta täkäri (AAAJJ) ja pitkän mietinnän jälkeen todella taitava vakkari makso all inin AQ:lla.
      - AQ vs QQ pf all in, readasin kaverin olevan tiltissä, mutta sentään ässä floppiin riitti mulle.
      - Vihu maksaa mun 4-betin preflop ja puskee flopilla värinvedolla all in. 9 hai on helppo lyödä kalleilla showdownissa (2 kickkeri btw).
      - 78s:llä lyön preflop ja kaveri slouvaa ässänsä vaan antaakseen mun flopata suoran --> ei päässy irti kädestään.
      - 44:lla näen ilmasen turnin muuten niin turvalliseen boardiin (JQA) ja settihän sieltä napsuu kaverin all inin kera (A3 värinvedolla), täkäri riveriltä mjoo.
      - ATs:llä halpa floppi smallista 56A, ja pelaan ton aggrosti aina riverille asti (ei positiota), jossa sitten sökö-maksan pitkän harkinnan jälkeen kaverin overbet all inin boardiin 5d - 6s - Ad - Jc - 4c. Missattu veto 34:lla löyty.
      - KK:lla pf all in, vastassa 98o :)
      -AQs:llä conttaan ja bluffaan vaan saadakseni runner-runner värin ja valuea riveriltä.
      -AJs:llä maksan 3-bettinä pusketun 1/3 stakin all inin (K9o, ei osunu)
      -QJs:llä floppaan rouvan ja maksan toisen pelaajan kera pienen stakin all inin.. riveriltä toinen rouva pöytään ja misreadaan pöydän totaalisesti ja sökötän potin ittelleni :baby:

(misreadasin kerran myös riverin värin ja turnin suoran.. molemmat sököttelin "vastustajalle", mutta potti sitten jostain kumman syystä tulikin ittelle..)

^^tossa aikasemmin kaikki yli 1/4 stakin voitot.

Ja niistä tappioista vielä pari säälittävintä/pahinta:

- 3c - 6s - 5c - 2h boardiin pusken edelleen JJ:llä (kuten pf ja flop), saan vastapalloon ja tiedän, ettei kaverilla oo tossa käytännössä mitään muuta kättä ku setti ja joskus harvoin kaks paria tai suora (makso sb:stä). Showdownissa oliki sitte joulu kaukana vaikka 66 sieltä löytyki :/ (ainut lämmöissä tehty todella iso virhe)
      - AK:lla ei paljo all inissa outteja vedelty kun flopilta kaverilla jo kallesetti.. ikävä pakkotappio
      - Th - 6d - Qs - 8h boardiin Q6:lla päädyn all in ku yks paska suomalainen naruttaa mut puskemaan sen mun puskuun tekemän miniraisen all iniin.. (tällä tyypillä oli tapana miniraisee kaikki pienet parit postflop ja paremminki slouvailla isot osumat).. J9 here we go. [sen raise oli 4,6 euroa, olisinko pystyny puskeen + kippaan tän vielä jotenki järkevästi ku kaverilla oli vielä 14,2 stakia?)
      - AJo ei toiminu oikein bluffina ku sama paska makso 52:lla kaikki mahdolliset vaan vetääkseen riverillä suoran.
      - AQs, edelleen sama suominaama miniraisee mun puskun 44:lla ja vetää turnilta täkärin :evil:
      - Floppaan Q6s:llä parin + värinvedon ja rahoja keskelle, mutta vastassa kun on A3:lla värinveto niin tokihan joudun loputki hilut laittaan A turnilta sisään pottikerrointen takia (joita mulla ei sitte oikeesti ollukkaa)
      - 34s:llä floppaan 2 paria, mutta käsi ei kestä all inissä kalleja vastaan, koska turn tuo toisen kakkosen pöytään.
      - TT:llä ei hyvät readit auta ku kaveri maksaa flopilla all inin AJ:llä JQK boardiin :/

Siin oliki kaikki vähintään 1/3 stakin häviöt.. eihän niitä ny kauheesti ollukkaa :piiloutuu:

Mjoo, mutta tänään tosiaan hieman vähemmän pöytiä ja pelit toivottavasti onnistuneesti pyörimään.
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Bronze
      Tänään pelit meni oikeestaan aika hyvin. Omat isot virheet jäi tekemättä ja muutenki illan mittaan tuli ihan mielenkiintosia potteja koettua. Ainoana miinuksena on vaan päivän tulos, joka pyörii jossain tuossa eilisen puitteissa :/ Mutta siihenki täytyy olla toki tyytyväinen sillä ohivetojakin tuli jokunen sekä harmittavasti pari mun kovaa kättä törmäs vieläkin kovempaan.

Käsiä laitan tarkemmin huomenna, mutta täs on nyt projektissa yhteensä kertyneet about 2600 kättä graafina (saattaapi 10k jäädä rikkomatta, mutta parhaani yritän pelin kärsimättä):

• ColorFlusher
      ColorFlusher
      Bronze
      Tosta toi käyrä lähtiki suoraan alas tän päivän käsien osalta niin pahoin, että laitan tälle projektille nyt valitettavasti lopun tältä erää :/

Projektin lopputulos:

3186 kättä
      bb/100 hands -14,05

Tyytyväinen oon kokonaisuutena eilisen peleihin, mutta sehän ei riitä..

Vaihdos Hi/Lo omahaanki meni vituilleen ku huppina kaveri vetelee mun setistä ja nutvärinvedosta ohitte saadakseen isomman setin yms.. sinneki meni muutama bini joo. Varmaan joku 400 tuli turpiin torstain jälkeen ny sitte ja kuoppa sen ku kasvaa taas kohti uusia tuhatlukuja. Jos ny sais pidettyy ettei se saavuta tota seuraavaa maagista lukua, vaikkei kyllä kaukanakaa oo :/

Mutta tästä jatkuu taas aikanaan blogissa-->