Tää mun eka video sisältää ihan ok peliä ilman mitään sen isompaa mokailua tai sankaritekojakaan. Suurin potti nähdään lähestulkoon aivan lopussa kun häviän 3 binin potin 55-45 prosenteilla (samaan aikaan toisessa pöydässä häviän 2 binin potin 87,5 - 12,5 prosenteilla..). Näitten jälkeen teenki sitte mun ainoon ison virheeni ku pusken yhen binin turnilta KK:lla ja AA maksaa low:n kera. Nää kolme viimestä pottia sitte kääntiki ton session valitettavasti miinukselle 1,7-2,6 biniä. Mutta kokonaisuudessaan oon ihan tyytyväinen.

Pelit on suurimmaksi osaksi headsuppia tai kolmikätistä, vaikkakin valitettavasti jouduin jonku verran pelaan jopa täyttäkin shorttia (5 henkeä). Alkuun pelaan pääosin kahta pöytää, mutta loppupuolella määrä lisääntyy kolmeen.

Toivottavasti pidätte!

http://www.megaupload.com/?d=45E31OT6

Tiedoston koko on sitten melkein 500 megaa, joten varatkaa lataamiseen 50 kt/s nopeudella kolmisen tuntia. Nopeemmilla yhteyksillä taas servun tilanteesta riippuen menee toki vikkelämmin. Videon kesto kun on 1h 44min

// Pelasin ton session suht paljo normaalia tiukemmin, mutta alkukankeudesta ku päästiin niin alko toi pelaaminen ja selostuskin sujumaan loppua kohden. Välillä tos on kyl vähä tylsempiä kohtia, joten pelakkaa siinä sivussa vaikka pokeria.. : ()