Viikon haastattelu: Jim9137

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Yleisön pyynnöstä julkaisemme tänään aktiivijäsenemme Jim9137n haastattelun. Haastattelu löytyy uutissivuiltamme tai suoraan täältä.

Tähän viestiketjuun voit kommentoida haastattelua tai halutessasi myös esittää Jim9137lle lisäkysymyksiä. Hän sitten vastaa niihin - mutta ainoastaan halutessaan...

Oletko sinä seuraava haastateltu? Vai tiedätkö jonkun, josta haluat tietää lisää? Tarjoudu haastateltavaksi tai ehdota haastateltavaa täällä.
  • 3 replies
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Kerro lisää ikimuistoisia käsiä, olivat oikein mukavaa luettavaa. :)
    • ALmightyAL
      ALmightyAL
      Bronze
      Mä en nyt ihan hiffannut miks sanoit olisi pitänyt varmaan kipata siinä yhdessä ikimuistoisessa kädessä kun pöydässä oli korkein värisuora? :O Tai sit sä sanoit just sen sarkastisesti ja mä oon juusto niinku se todennäköisesti on. :D
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Sarkasmiahan se... ainahan sitä pilke silmäkulmassa tulee heitettyä juttua. ;)

Eräs mieleenpainuva käsi ei tapahtunut omalle kohdalle, vaan eräälle tutulle:

Kevät oli sateinen ja pelattiin NL4 pöydässä. Käden sankarin kanssa oltiin yhteydessä mikrofonin kautta, jossa kommentoitiin pelin kulkua (= lähinnä naurettiin muille, "huonommille" pelaajille). Kortteja ei sentään paljastettu jos oltiin samassa kädessä.

No, joka tapauksessa, herolle tarjoiltiin A4s BB:stä. Minraise tulee jostain middle positionista, button koolii ja sankari koolii myös.

Pöytään tulee A:6s: 4s. Pienen ihmettelyn jälkeen, kaikki sököttävät, sankarin tarkoituksena lyödä turnilla.

Turn: 4

Sankari hihkaisee. Siinä sitten hero miettii sopivaa value bettiä (1/2? 1/3?)... ja lyö allin. Vahingossa. Tämä oli siis 200bb noin 7bb pottiin.

Sekä MP että BU koolivat koko stäkeillään, miettimättä.

River on mitätön, ja kortit ovat, positiossa:

BB: A4s
      MP: :Ks: 8s (!)
      BU: A6o (!!!)

Siinä oli sitten neidillä naurussa pidättelemistä. Oikeastaan, jouduin pistämään hänet mutelle kun hän vielä kierteli lattialla noin vartin jälkeen...