Aloittelijan virhe taas kostautui....

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      .....yksi pahimmista virheistä mitä minulle vielä sattuu on se että peli menee henkilökohtaiseksi. Näin kävi pari päivää sitten. Istuin limiitti-pöytää ja pelailin ihan normaalia peliäni ja voitin potin sieltä ja potin täältä ja sitten istui kunnon uuno pöytää ja alkoi tapahtumaan Asslaken stäkissä. Jannu pelasi lähes kaikilla käsillä korottaen ihan sama vaikka kädessä oli 72o ja pöytää osui kakkkonen niin jannu pelasi kuin nutsin kädessä. Siinä katsoin kun kaverit tyhjäsi pojan stäkiä ja se senkun teki reloadeja. Potin alkoi kasvamaan suuriksi koska kaikki epäilivät johtavansa häntä mutta välillähän tuurilla kaverikin osui ja vein muutaman todella suuren potin. Tottakai mäkin halusin juhliin mukaan. Käteen osuu KK joilla korotusta toisen perään PF:ssa cappiin saakka. Olisikohan neljä jätkää ollut pelissä. Floppi oli K82 sateenkaari. Joten setillä aloin painostamaan ja muut mukana. taas taidettiin mennä cappiin jonka jälkeen pöytää tuli 5 ja taas korottelua ja nyt jäätiiin riveriin kahdestaan tuo vihun kanssa josta tuli 6 ja mä hakkasin päälle kun ei ollut värinkään mahdollisuutta. Hakkasin keskelle aika kovasti ja aloin ihmettelemään että milläköhän kaveri maksaa mutta kun se maksanut ja korotellut ihan paskoilla niin otetaan jannulta rahat pois. Lopuksi lopetin ja potti oli aika kohtuullisen kokoinen ja jannu käänti kätensä jossa oli 74o ja potti valui pöydän toiselle puolella. Kauhea henkilökohtainen tiltti tuota uunoa kohtaan vaikka itse taisin olla pahempi ja sitten alkoi kunnon metsästys ja aina kun ajattelin olla vähän tuota uunoa parempi niin peliin mukaan. Tottakai pöydässä oli 8 muuta pelaaja jotka keräili mun panokset.

Sitten kun satuin saamaan hyvän pelin niin tuolla uunolla oli ihmeen kaupalla vielä parempi peli. Yhden hävityn binin jälkeen löin koneen kiinni ajattelin jälleen kerran että miksi mun pitää kantaa kaunaa noille uunoille?
  • 1 reply