Viikon kysymys: Millainen pelaaja olet?

• Poll
    • How was your poker year so far?

• 35
        46%
      • 25
        average
        33%
      • 12
        bad
        16%
      • 3
        catastrophic
        4%
      • 1
        perfect
        1%
      Total: 76 Votes
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tällä viikolla "Viikon kysymyksessä" utelemme, millainen pelaaja olet. :)

Voit kaivaa tämän tiedon jostain tilasto-ohjelmasta (esim. Elephant tai PokerTracker) tai sitten ihan omasta päästäsi. Pyritään tiukkaan itsekritiikkiin, vaikka varmasti näemme itsemme yleensä eri silmin kuin muut meidät näkevät. ;)

Äänestyksen vastausvaihtoehdot eivät ole tarkoituksellisesti täydelliset, joten ruksaa vaihtoehdoista se, joka tuntuu olevan lähinnä. Voit antaa tarkemman vastauksen tähän viestiketjuun ja myös perustella valintasi! :)
  • 10 replies
    • Schlieben
      Schlieben
      Bronze
      Luultavasti tiukka/aggro tai täysi fisu. Perustelut ovat jo tulleet jo vaikkapa blogissa. <- kuinkahan olen itseni noin määritellyt? Tiukka passiivinen luultavasti lähempänä totuutta. Tosin ei vieläkään pidä unohtaa tuota fisun mahdollisuutta.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Träkkeri luokittelee minut TAGiksi, joten luotetaan nyt tällä kertaa siihen. Jos Träkkeri olisi luokitellut minut fisuksi, en olisi antanut ohjelmalle vastaavaa luottoa. ;)
    • juhuri
      juhuri
      Bronze
      PT luokittelee Tight Neutraliksi. On siinä kiven kuvakin joskus vilkahtanut.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Texussa olen ihan TAP, mutta PLO:ssa ihan Loose-aggressive/aggressive. Shortissa en kyllä pelkää 9834 rainbown korottamista napilta jos pöytä on muuten passiivinen, ja olen ihan bluffilla tunkenut rahat sisään ilmeistä väriä vastaan, joten ei suhteen mitään ihmettelyä.

Muuten kyllä tuppaan olemaan aika passiivinen limiittipeleissä.
    • Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Tiukka / Aggressiivine tyyli sopii mulle parhaiten.
      Tietysti sitä vois käyttää muiden hämäämiseksi välillä sellaista TAG/LAG
      yhdistelmää "Hyper TAG/LAG".

Vai käyttääkö joku jo tälläistä yhdistelmää muiden hämäämiseksi.
      Tuntuis tällänen kaveri vaikeasti luettava ja osaavavissa käsissä peli loistavaa.
    • Buggy
      Buggy
      Bronze
      LAGin sain minä..
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Oma luokitteluni menee tuonne LAG/Fisu kategoriaan, vaikka osaan tiukkaakin kyllä pelata. Se vaan on niin hemmetin tylsää vaan kyylätä hyviä kortteja odotellen. :D
    • simppa33
      simppa33
      Basic
      Laitoin itteni fisuksi, mutta kovasti yritetään päästä pois tästä kategorista. :D
    • AssaKunkku
      AssaKunkku
      Bronze
      Taidan olla aika lailla TAGiksi pyrkivä LAG. Ainakin noissa FL-kuvioissa, joita pääasiassa harrastan. NL-puolella heilahtaakin sitten hieman jo LAPin ja TAPin välimaastoon. Paljon on siis vielä parannettavaa joka osa-alueella. :P
    • PokeriPoika
      PokeriPoika
      Bronze
      Mä olen fisu vaikka en haluais sitä myöntää. :sun: