Onko BlackMemberiksi haluavia?

• 9 replies
    • monsu75
      monsu75
      Bronze
      _o/ jos en mee katki sitä ennen :D
    • Buggy
      Buggy
      Bronze
      kylhän se kiinnostaa ku ois vaan aikaa..

olitko itse kyseisissä bileissä??
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Aika pienen näköiset ruoka-annokset ja aika standard oloiset juhlat myös. Mutta ihan noin niinkuin verkostoitumisen vuoksi joudumme ehkä PokkAAn kanssa osallistumaan seuraaviin juhliin. Työ on työtä. :)
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Buggy
      olitko itse kyseisissä bileissä??
      En ollut, enkä varmaan olisi halunnutkaan olla paikalla... kai. ;) Nälkähän siellä olisi varmasti tullut.
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Paljonkohan toi tonnikalatarkin maksaisi, jotenkin näyttäis semmoselta annokselta että syötyään ei tulis kuin paha mieli :D

muotinäytöstä ois tietenkin voinut olla ihan kiva katsoa.. puhtaasti taiteen nimissä tietenkin :sun:
    • ALmightyAL
      ALmightyAL
      Bronze
      nojoo eiköhän tossa parin vuoden sisällä tuolla juhlissa pyöritä jo :D :P Paljos siihen BM:n tarvikaa näitä Strategy pisteitä?
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja ALmightyAL
      Paljos siihen BM:n tarvikaa näitä Strategy pisteitä?
      500 000 lifetime. Pari kuukautta kun vetelet niin, että voitat top250 -promon, niin olet jo selkeästi voiton puolella :)
    • simppa33
      simppa33
      Basic
      Huihai mitä meininkiä, kyllä tonne mukaan vois mennyä. Mutta eipä mulla pisteet tuu ikinä tohon riittämään. Eix noita lippuja noihin bileisiin vois vaikka muutaman arpoa, niin meikäkin vois onnella olla mukana? :D
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja simppa33
      Huihai mitä meininkiä, kyllä tonne mukaan vois mennyä. Mutta eipä mulla pisteet tuu ikinä tohon riittämään. Eix noita lippuja noihin bileisiin vois vaikka muutaman arpoa, niin meikäkin vois onnella olla mukana? :D
      Tuo on vähän kaksipiippuinen asia. Toki arvonta olisi mukava asia, mutta toisaalta Blacks-bileet halutaan pitää eksklusiivisena tilaisuutena. Siksi en usko, että lippuja tullaan tulevaisuudessakaan arpomaan. Vien toki ehdotuksesi eteenpäin. :)