Tuottoisin pelityyppi

• 5 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja suomi88
      Eli tiedustelisin foorumin jäseniltä että mikähän maahtaa olla iteskunkin tuottoisin pelityyppi, eli mistä tulee voitot kynittyä?
      Erinomainen kysymys, johon ainakin mulla on vaikea antaa vastaus. Toivon mukaan voisin sanoa tähän tänään: PokerStrategyn Suomen sivuston turnaukset! ;)

Ongelma vastauksessa ainakin mulla on se, etten ole vielä kokeillut tarpeeksi eri pokerivariaatioita - en ainakaan opetellut niitä kunnolla. Vasta sen jälkeen voisi sanoa, että mikä sopii itselle parhaiten ja mikä ei.

Onneksi täällä foorumilla on eksperttejä, jotka pelailee monia eri variaatioita. Ehkä heiltä saadaan hieman yksityiskohtaisempaa raporttia asiasta. :)
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      SH PLO (vaikka FTP:n pöydät on täynnä passiivisia kiviä), mutta texusta tulee tasaisemmin. Fixu pelejä olen pelannut, mutta niistä tulee aika hiljattain, se on sitä grindaamista sanan todellissessa merkityksessä.

Stud peleistä sen verta että niistä voi voittaa järkyttävän isoja summia lyhyellä aikavälillä, mutta niissä voi myös hävitä päivässä puol rollia. Se lyhyen aikavälin varianssi (session sisäinen) on karmaisevaa, mutta ajan mittaan näistä peleistä (kuulemma) voi voittaa sen 1-7ptBB/100, mikä on käsittääkseni pari-kolme kertaa enemmän kuin FL HEssa. Ainoa vika, että texua on helpompi multitablata.

HORSE:sta ei ole tilastoja, mutta +/- 0:aa kai se itselle on. Tai sitten miinusvoittoista.
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Gold
      PLO Hi/Lo shorttina tai mielummin toki 2-3 -kätisenä.

Tuottoisin koska:

a) osaan omasta mielestäni pelata tätä ihan hyvin
      b) vastustajat ei osaa pelata niinkään hyvin kuten holdemissa
      c) rakebackkia tulee paljon : )
    • srz
      srz
      Bronze
      NLHE, käteisenä ja shorttina.
    • Kurpen
      Kurpen
      Bronze
      Potti omppu shorttina ja lag taktiikalla. PL50 tasollakin aivan karmeita pelaajia mansionilla ja titanilla kuulemma vieläkin paistikkaampi meno. Hyvänä kakkosena shortti texu.