Pelasiko kukaan viime yönä Titanilla turnauksia?

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Mä pelasin ja olin hyvissä asemissa GP3000 vähän ennen rahasijoja ja sitten Titanin serveri meni kömölleen eikä pelejä saatu uudelleen käyntiin. Aamulla tiedustelin asiaan niin sanoivat etttä hyvittävät jollain tavalla mutta miten näissä yleensä menee. Otetaanko sen hetkiset sijoitukset vai jaetaanko palkintopotti tasan niille jotka olivat mukana?

Titanille oli tupsahtanut 30d joka voisi viitata siihen että potti jaettiin kaikkien kesken. Sääli sinänsä koska taisin olla kuudentena kun homma meni poikki. Tosin mun lopputurnaukset tuntien niin toi taisi olla ihan hyvä tulos kuitenkin.
  • 5 replies
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Bronze
      Taitaa ainakin useimmilla saiteilla olla käytäntönä, että rahat jaetaan tasan jäljellä olevien pelaajien kesken. Toisinaan ikävää, toisinaan mukavaa. Ei voi mitään:/
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Partylla (muistaakseni...) mulle kävi noin aikanaan ja silloin ainakin systeemi oli seuraavanlainen:

- Potissa olevasta rahasta puolet jaettiin kaikkien turnauksessa jäljellä olevien pelaajien kesken tasan.
      - Toinen puolisko jaettiin keskeytymishetkellä olevien stäkkien suhteessa.

Tuo on mielestäni erittäin hyvä ja reilu jakoperuste. :)
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Jakoperuste näyttäisi olevan juuri tuo puoliksi ja puoliksi. 8xalkupanos niin siihen voi olla kohtuullisen tyytyväinen joka tapuksessa, sillä turnausta oli vielä pitkästi jälkeen.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Kerran tuli kämmi eräällä saitilla niin aika pitkälti se prize pool jaettiin kaikkille osanottajille struktuurin mukaisesti sen mukaan miten pelaajia oli jäljellä.

Itseäni vain tuo kyrsi kun sattu ne ässät käteen, shortstäkki ja bubble niin lähellä...
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Tuntuu, että monelle kasvua hakevalle saitille ylimääräinen rahanjako on pieni paha verrattuna satoihin tyytymättömiin pelaajiin.

Paras vastaava kokemus itselläni oli erään saitin kuukausittainen 50k freerolli aktiivisille pelaajille, joka ei edes ehtinyt alkaa kun noin tuntia ennen rekisteröinti meni jumiin ja noin 1500:n yrittäjän sijaan mukaan mahtui alle puolet. Reklamoituani supportille sain osuuteni potista, eli n. 33d pelaamatta kättäkään + vielä kupongin seuraavan kuukauden vastaavaan. Silloin olin vieläpä niin kädetön turnauspelaaja, että todennäköisyys päästä isossa freerollissa rahoille oli todella pieni.