Voita Tikkarin yksityisvalmennus!!!

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Kilpailu: Foorumiaktiivisuus

Maanantaista 14. heinäkuuta kello 0.00 (foorumin aikaa!) alkaen ja päättyen sunnuntaina 3. elokuuta kello 23.59 (foorumin aikaa!) kestää tasan kolmen viikon mittainen ajanjakso, jonka aikana laskemme käyttäjien foorumiaktiivisuuden. Viisi kilpailuajanjaksona eniten viestejä PokerStrategyn Suomen foorumille kirjoittanutta jäsentä osallistuu arvontaan, jossa palkintona on 1x kahden tunnin yksityisvalmennus Tikkarin kanssa.

Tarkoitus ei kuitenkaan ole ryhtyä spämmäämään, vaan edellytämme voittajalta hyvää käytöstä sekä asiallisia viestejä. Pidätämme oikeuden karsia spämmääjät pois niiden viiden käyttäjän joukosta, jotka lopulta osallistuvat palkinnon arvontaan.

Lue kilpailuun liittyvä uutinen tästä.
  • 7 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Aktiivisuuskilpailun tulokset julkistetaan vielä tällä viikolla, kunhan myös edellisviikon tilastot on saatu laskettua. Tämän jälkeen arvomme sen onnellisen voittajan, joka pääsee nauttimaan Tikkarin yksityisvalmennuksesta. :)
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Nyt on tilastot kolmelta viime viikolta sitten kahlattu läpi ja viisi - tai käytännössä kuusi - kilpailujakson aikaista aktiivisinta jäsentä on tiedossa. Arvontakoriin päätyy kuusi jäsentä siksi, että kahdella heistä oli viidennellä sijalla sama määrä aktiivisuuspisteitä. (uutinen)

Oheisen listan yksi onnekas saa palkinnoksi yksityisvalmennuksen, jonka vetää PokerStrategyn Suomen sivuston Community Manager Petteri "Tikkari" Vanhapelto:

came2bustFindda
      ColorFlusher
      Fantasy99
      hibi83
      maybah
      Schlieben

Huom! Yllä olevat nimet ovat aakkosjärjestyksessä, eikä siten järjestetty aktiiviisuuden mukaan.

Arvonta suoritetaan lähipäivinä ja voittaja julkistetaan sekä uutispalstallamme että foorumilla.
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Bronze
      Kilpailu meni mun mielestä siltä osin hyvin, etten havainnut kenenkään spämmäävän turhia vain viestimäärän perässä. Toki onhan se hienoa ittekin mahtua tuohon joukkoon hurjaan, mutta oikeestaan kyllä toivoisin, että voitto ei napsahtaisi omalle kohdalle..

Mun mielestä kun tuossa on pari sellasta henkilöä jotka tosissaan ansaitsisivat sen valmennuksen ja joille olisi oikeasti todella paljon siitä hyötyäkin. Ei toki niin että valmennuksessa mitään vikaa olisi, varmasti itsekin hyötyisin, mutta..

Pidän sitten vaikka peukkuja Fantasyn puolesta. Siinä olis yks henkilö joka on tehny kovasti töitä kehittymisensä eteen ja on, ainaki mun silmissä, myös tullu tappavalla tahdilla koko ajan paremmaksi pelaajaksi.

(jos arpaonni kuitenkin suosii niin enhän mä kieltäytymässä kait ole..)
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Itse en oikein päässyt vauhtiin kesälomien takia vaikka valmennukselle olisi kyllä tarvetta, ehkä joskus toiste. Mutta itse asiaan. Tämä oli minusta todella hyvä toteutus sillä palstan aktiivisuus nousi aivan silmissä tuon jakson aikana. Itse olen palstan aika aktiivinen lukija mutta tätä paikkaa hieman vaivaa viestien puutu. Sinänsä hyvä puoli on että viestien sisältö on pääasiassa asiaa joten ehkä laatu korvaa määrän mutta silti toivosin että aktiivisuus pysyy hyvällä tasolla ja ylläpito voi toistaa tämän uudestaan tai keksiä jotain muuta yhtä hyvää.

Onko ylläpidolla statistiikkaa siitä miten paljon aktiivisuus nousi tuona aikana?
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Myös me olimme erittäin tyytyväisiä siihen, ettei kisan takia ryhdytty spämmäämään. Tosin se oli säännöissä erikseen kielletty, eikä siksi olisi kannattanutkaan (jos palkintoa havitteli). :)

Aktiivisuus on selvästi nousussa, mutta uskon sen olevan muunkin kuin pelkästään tuon kisan "ansiota". Suurin ansio kuuluu aina käyttäjille, koska juuri te teette tämän foorumin - ja koska tämä foorumi on juuri teitä varten! Aktiivisuutta pystytään silti nostamaan myös täältä päästä ja itse uskon erilaisen toiminnan (kuten vaikkapa WSOPSF) vaikuttavan positivisesti asiaan.

Näemme tilastoista myös, että meillä on todella paljon lukijoita, jotka eivät (vielä) ole itse kirjoittaneet kertaakaan. Toivon mukaan pikku hiljaa myös nämä jäsenet tarttuvat itsekin "kynän" varteen ja olevat osa lukupaikkansa positiivista kehitystä. Homman voi helposti aloittaa vaikkapa lähettämällä pelattuja käsiä analysoitavaksi - mainio ja lähes ainutlaatuinen palvelu, sekä kaiken lisäksi täysin ilmainen! :)
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Foorumin aktiivisuuskisan arvonta on suoritettu ja kilpailuajankohdan kuuden aktiivisimman jäsenen joukosta onnekkaimmaksi nousi Fantasy99. Paljon onnea!

Fantasy99 saa palkinnoksi yksityisvalmennuksen, jonka vetää PokerStrategyn Suomen sivuston Community Manager Petteri "Tikkari" Vanhapelto.

Tikkari ottaa voittajaan tulevalla viikolla yhteyttä sähköpostitse ja sopii valmennuksen ajankohdan, toteutustavan sekä teeman yhdessä voittajan kanssa.

Myös blogikisan ratkeaminen on aivan näinä hetkinä käsillä. Tai lopullinen ratkaisu on käyttäjien käsissä, mutta PokerStrategyn Suomen sivuston henkilökunta on jo valinnut omasta mielestään viisi aktiivisinta ja mielenkiintoisinta blogia yleisöäänestykseen. Loppukilpailuun selvinneet blogit julkaistaan uutispalstalla ja foorumin blogialueella vielä viikonlopun aikana. :)
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ColorFlusher
      Pidän sitten vaikka peukkuja Fantasyn puolesta. Siinä olis yks henkilö joka on tehny kovasti töitä kehittymisensä eteen ja on, ainaki mun silmissä, myös tullu tappavalla tahdilla koko ajan paremmaksi pelaajaksi.
      Voisitko pitää huomenna mulle peukkuja WSOPSF loppuhuipennuksessa? Näyttää nimittäin tuo sun systeemi toimivan... ;)