WSOPSF kokonaiskisassa erikoispalkinto!

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Sunnuntaina 20.7.2008 starttaavassa WSOPSFssä eli World Series of PokerStrategy Finlandissa on jaossa sarjan kokonaisvoittajalle myöhemmin ilmoitettava erikoispalkinto! :)

Jokaisen osakilpailun pisteet lasketaan osallistujamäärän mukaan käänteisesti - mutta siten, että kolmanneksi tullut saa kaksi pistettä enemmän kuin neljäs, toiseksi tullut saa kaksi pistettä enemmän kuin kolmas ja voittaja saa kaksi pistettä enemmän kuin kakkonen. Näin esimerkiksi kuuden hengen turnauksen pisteet jaetaan seuraavasti:

1. 9 p
      2. 7 p
      3. 5 p
      4. 3 p
      5. 2 p
      6. 1 p

Kaikissa WSOPSFn osakilpailussa eniten pisteitä yhteensä saanut henkilö kruunataan turnaussarjan kokonaisvoittajaksi. Tasapisteissä lopullisen sijoituksen määrää turnausvoittojen lukumäärä. Mikäli myös nämä ovat tasan, ratkaisee ensin kakkossijojen, sitten kolmossijojen jne. lukumäärä.

WSOPSFn kuusi osakilpailua käydään neljänä peräkkäisenä sunnuntaina, joista ensimmäinen ja viimeinen ovat tuplaturnauspäiviä.

WSOPSF:n osakilpailut:
      (ajat Suomen aikaa ja paikkana Mansion)

Event 1: Texas Hold'em NL full ring
      su 20.07.2008 klo 20.00

Event 2: Omaha PL short ring
      su 20.07.2008 klo 20.30

Event 3: Texas Hold'em NL heads-up
      su 27.07.2008 klo 20.00

Event 4: Texas Hold'em FL full ring
      su 03.08.2008 klo 20.00

Event 5: Texas Hold'em NL short ring
      su 10.08.2008 klo 20.00

Event 6: Omaha PL full ring
      su 10.08.2008 klo 20.30
  • 23 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      WSOPSF KOKONAISPISTETILANNE (Event 6/6 jälkeen):

1. Kurpen (84,5)
      2. came2bustFindda (77,5)
      3. PokkAA (69,5)
      4. hibi83 (64)
      5. PokerSharp (62,5)
      6. Schlieben (60,5)
      7. Jim9137 (59,5)
      8. North78 (56,5)
      9. Kingfish (52)
      10. maybah (51)
      11. degnic (50,5)
      12. ccie (44)
      13. Pokerspelar3 (41)
      14. Babok (39)
      15. Vaccicum (33)
      16. zamwise (29,5)
      17. Ripsy (29)
      18. Veikka6 (24,5)
      19. AssaKunkku (24)
      19. jaypee99 (24)
      21. smaster (19)
      22. Tikkari (18)
      23. juhuri (16)
      24. monsu75 (15)
      25. godbop (14)
      25. MizrblOldSod (14)
      27. Baadi (12)
      28. tiltron (10)
      29. OldDog (9)
      30. A7x (5)
      30. Olawi (5)
      32. Ryyti (4)
      33. jgs (1)

WSOPSF RAHALISTA:

1. came2bustFindda ($108,00)
      2. North 78 ($52,00)
      3. hibi83 ($50,00)
      4. Kurpen ($48,00)
      5. PokkAA ($27,60)
      6. Veikka6 ($25,80)
      7. PokerSharp ($22,40)
      8. Schlieben ($21,60)
      9. degnic ($17,40)
      10. Vaccicum ($17,20)
      11. BaboK ($14,40)
      12. maybah ($12,00)
      12. Tikkari ($12,00)
      14. Kingfish ($11,60)
      15. ccie ($8,00)
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Olen saanut neuvoteltua PokerStrategyn kanssa, että PS lahjoittaa WSOPSF:n kokonaiskilpailun kolmelle parhaalle pelaajalle ylimääräisen erikoispalkinnon. Asiasta on luvassa lisää tietoa huomenna, kun julkaisemme sen uutisen muodossa. :)
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Ja tässä se luvattu uutinen on. Unohdin sen aiemmin tähän viestiketjuun postata. :)

PokerStrategyn WSOPSF kokonaiskisan kärkikolmikolle lahjoittamat ylimääräiset voittosummat:

1. $100

2. $75

3. $50
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Pakko nyt vielä kysyä, että Ja kukas tämän koko homman pisti alulle?

Ihan EV+ idea...
    • MizrblOldSod
      MizrblOldSod
      Bronze
      Tämä oli kyllä hyvä homma! Harmi vain että huomasin koko jutun näin myöhään, vasta tähän viimeiseen NL-koitokseen ehdin pelaamaan. Omppua en edes kokeillut kun en sivistymättömänä metsäläisenä ole ensimmäistäkään jakoa sitä pelannut.
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Kaks viimistä koitosta jäi väliin ja silti rahoissa kolmonen... Ei paha. Ensi kerraksi lopetan kyllä työt, niin saa bustakin vähän enemmän vastusta ykköslistan dominointiin. ;)
    • PokerSharp
      PokerSharp
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja MizrblOldSod
      Tämä oli kyllä hyvä homma! Harmi vain että huomasin koko jutun näin myöhään, vasta tähän viimeiseen NL-koitokseen ehdin pelaamaan. Omppua en edes kokeillut kun en sivistymättömänä metsäläisenä ole ensimmäistäkään jakoa sitä pelannut.
      Kyllä siellä ompputurneessa hyvin pärjäsi ilman kokemustakin. Tosiaan ensimmäisen kerran astuin omppupöytään ja neljäs sija. Ei edes harmita että rajasijat jäi muille.

Minä tarvitsin tuuria hyvään sijoitukseen mutta came2bustFindda vei finaalipöytää ihan suvereenisti.
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Minustakin todella hyvä homma. Ensi vuonna osallistujia on vähintään tuplat. Itse jäin rannalle ruikuttamaan kun ei ollut tiliä Mansiolla mutta täytyy varautua siihenkin ensi vuonna.

Onnea voittaneille!
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PokerSharp
      Kyllä siellä ompputurneessa hyvin pärjäsi ilman kokemustakin.
      Näin on. Mulla oli sentään kokemusta "jopa" 2 omppusittaria edelliseltä päivältä. Ehkä juuri siksi sijoitus yhden parempi kuin Sharpilla.

Tosin täytyy kyllä todeta, että ilman bustan apua (mies omakätisesti paiskoi muut pihalle) maksimisuoritus olisi ollut 5.-6. sija...
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Kärkikolmikon ylimääräiset voittorahat on juuri siirretty promootiotileille. Mikäli summa ei siellä satu näkymään, niin ilmoittakaahan asiasta. Itsellä rahat olivat ainakin tulleet. :)
    • came2bustFindda
      came2bustFindda
      Bronze
      Näköjään oon joskus freerolli paikkoja etsiessä tehnyt tunnukset molempiin (Party&Titan) jo, mihin noi rahat voisi saada. Mitenkäs nyt menetellään?
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja came2bustFindda
      Näköjään oon joskus freerolli paikkoja etsiessä tehnyt tunnukset molempiin (Party&Titan) jo, mihin noi rahat voisi saada. Mitenkäs nyt menetellään?
      Pyydä esim. Titanin asiakaspalvelulta, että sun olemassaoleva tili liitetään PS:lle.
      Pitäis onnistua ihan helposti. Jos ongelmia, niin ilmoittele tänne.
    • came2bustFindda
      came2bustFindda
      Bronze
      Arvaa kenelläkö on kaikki tunnukset hukassa, pitäskö laittaa mailia ja kysyä käyttäjätunnukset yms.?
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      No näin se varmaan on tehtävä. :)
    • came2bustFindda
      came2bustFindda
      Bronze
      Joo jos se nyt onnistuu
    • came2bustFindda
      came2bustFindda
      Bronze
      Ongin mun Partyn käyttäjätunnuksen selville, onko mahdollista saada ne rahat sinne jos lisää tohon etusivulle sen nikin? En oo rekisteröityny strategyn tunnuksella, mutta onko se este?

Edit: Näköjään se Titan on teillekkin helpompi, niin täytyy odotella niiltä mailia
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Joo kyllä tuon vanhan partyn tilinkin käsittääkseni pystyy liittämään PS:lle, Titan tosin helpompi. Voit laittaa partylle viestiä asiasta, mikäli haluat.
    • came2bustFindda
      came2bustFindda
      Bronze
      Mikäs käytäntö partypokerilla on, tarviiko mun tehdä talletus sinne ennen kun voin nostaa nuo rahat pois?
      Edit: Sain nyt nuo tiliasiat kuntoon Partylla, mutta luin, että sitä ei strategyyn voi liittää jälkikäteen. Voinko nyt kotiuttaa sinne noi 75 dollaria?
      Edit: Laitoin sen nyt tulemaan nimimerkilleni ja kun menin tarkistamaan Party Pokerille, niin se herjaa, että mun tili on leikkiraha tili vieläkin. Seuraava askel pitäisi olla talletuksen teko, eihän nyt oikean rahan tilille talletusta tarvi tehdä. Ei kai mun ny talletustakin vielä pidä tehä? Alkaa nyt vähän meneen hermot tän kanssa, kun ei tiedä mitä oikein pitäs tehdä
      Edit: Kyllä mulla näköjään onkin oikean rahan tili, mutta käteistili aukeaa vasta talletuksella. Voitteko te siirtää rahat sinne nimimerkille, jos en saa liitettyä sitä tiliä strategylle?
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja came2bustFindda
      Mikäs käytäntö partypokerilla on, tarviiko mun tehdä talletus sinne ennen kun voin nostaa nuo rahat pois?
      Edit: Sain nyt nuo tiliasiat kuntoon Partylla, mutta luin, että sitä ei strategyyn voi liittää jälkikäteen. Voinko nyt kotiuttaa sinne noi 75 dollaria?
      Edit: Laitoin sen nyt tulemaan nimimerkilleni ja kun menin tarkistamaan Party Pokerille, niin se herjaa, että mun tili on leikkiraha tili vieläkin. Seuraava askel pitäisi olla talletuksen teko, eihän nyt oikean rahan tilille talletusta tarvi tehdä. Ei kai mun ny talletustakin vielä pidä tehä? Alkaa nyt vähän meneen hermot tän kanssa, kun ei tiedä mitä oikein pitäs tehdä
      Edit: Kyllä mulla näköjään onkin oikean rahan tili, mutta käteistili aukeaa vasta talletuksella. Voitteko te siirtää rahat sinne nimimerkille, jos en saa liitettyä sitä tiliä strategylle?
      Onpas monta editiä. ;)

Tarkistin tilanteesi koneelta ja olet ainakin antanut meille PartyPokerin tunnuksesi, joka siis löytyy järjestelmästämme. Miltä se sun promootiotilin kohta nyt näyttää? Tarjoaako se rahansiirtoon mitään vaihtoehtoa (eli Partya)? Promootiotilillä pitäisi nimittäin rahasumman alla olla valikko, josta valitset rahat siirrettäväksi eteenpäin pokeritilillesi.

Tällä hetkellä valittavana promootiotilin siirroissa ei ole kuin Party tai Titan, mutta jatkossa vaihtoehtoja on tulossa lisää. Ensisijaisesti rahat voi siirtää ainoastaan sivustolle, joka on luotu PokerStrategyn bonuskoodilla tai joka on jälkikäteen liitetty PokerStrategyyn. Mikäli tällaista sivua ei vielä ole, on se pyrittävä luomaan. Mikäli tämä ei jostain syystä ole mahdollista, löydämme viimeisenä oljenkortena kyllä keinon, jolla saat rahat. :)
    • 1
    • 2