NL HE 1r/1a 18.8 Ongamella

• Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Eli No Limit Hold'em 1 rebuy/addon turnaus ongamella, zammyn valmennuksen kunniaksi. :)

Texas Hold'em NL full ring $1.20 sisäänosto + 1 rebuy ($1) + 1 addon ($1)
      Aika: 18.8.2008 kello 22.30 (Suomen aikaa)
      Paikka: Mansion (Ongamen verkko)

Turnaus: Jim9137's
      salasana: hilloani

Ja kaikki mukaan! Tosin voittaja sitten kirjoittaa turnaussepustukset tänne... ;)

EDIT: Ja laiskuudesta palkitaan lisätyöllä. :(
  • 1 reply
    • cashew123
      cashew123
      Bronze
      Velvollisuudekseni tuli raapustaa pieni turnausselostus kyseisestä tapahtumasta.

Osallistujajoukko ei tällä kertaa ollut koolla pilattu ja mukaan uskaltautuivat:

-Pleijeri-
      Jim9137
      Vaccinum1
      Cashew123 (ongamella salanimellä Cashew87)

Allekirjoittanut aloitti aika alamäellä ja chippejä kului aika lailla etenkin Pleijerin tiukassa painostuksessa ja olinkin ensimmäisenä kolauttamassa lapiolla kirstun pohjaan. Loppujen lopuksi olin ainut joka käytti re-buy:n, kun Vaccinum päätti jättää option käyttämättä jonkin aikaa myöhemmin.

Itse pääsin peliin taas kunnolla mukaan perinteistäkin perinteisemmällä kädellä, jossa Jim reissaa ja Pleijeri maksaa, itseltä Re-raise JJ:llä ja flopilla setti vedottomaan pöytään. Check, minkä jälkeen Jimiltä lyönti 2/3 mun stäkistä ja helppo päätös laittaa loput rojut keskelle.

Jimillä ja Pleijerillä oli muutama aika rohkea all-in kaksintaistelu, tosin tarkoista käsistä ei ole enää muistikuvaa. Q9s ristiä on jotenkin syöpynyt verkkokalvoille...

Oon aika käsi tuon käyttämäni Ongamen clientin kanssa ja käsihistoirioita en tähän osaa tuoda, enkä edes löydä mistään, että ylipäätään muistais käsiä kunnolla, joten pahoittelut raportin laadusta :(

No Jim ja allekirjoittanut päädyttiin heads-upiin, jossa johtopaikka vaihtui aika tasatahtiin ja varmaankin jossain 15.-20. käden kohdalla saatiin rojut keskelle mun TT vs. Jimin kaksi ylikorttia ja kun ei Jimillä osunut, niin homma oli selvä.

En tiedä oliko tää nyt sinne päinkään, mutta lisäilkää ja korjailkaa, jos siltä tuntuu.

Lopulliset tulokset:

1. Cashew123
      2. Jim9137
      3. - Pleijeri-
      4. Vaccinum1