Se siitä tason noususta...

• PopaS
      PopaS
      Bronze
      Päätin nousta kokeilemaan seuraavaa tasoa kun löytyi niin sopiva pöytä. Löysiä ison stäkin pelaajia täynnä :)
      Mutta eihän se auta kun vihuilla käy tuuri...

PokerStars No-Limit Hold'em, $6 BB (8 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

Button ($601.05)
      SB ($603.75)
      Hero ($121)
      UTG ($600)
      UTG+1 ($607.15)
      MP1 ($386.25)
      MP2 ($699)
      CO ($594)

Preflop: Hero is BB with K, A.
      2 folds, MP1 raises to $18, MP2 calls $18, 3 folds, Hero raises to $121, MP1 folds, MP2 calls $103.

Flop: ($263) Q, 3, 6 (2 players)

Turn: ($263) 5 (2 players)

River: ($263) J (2 players)

Final Pot: $263

Results in white below:
      Hero has Kc Ad (high card, ace).
      MP2 has Th Qh (one pair, queens).
      Outcome: MP2 wins $263.

voihan!!! Oisin nyt ees käsi parille hävinnyt, No en lannistunut ensimmäisestä, vaan totesin että ompas täällä huonoja pelaajia, saan kyllä vielä rahani takaisin. Prossat oli kuitenkin "vaan" 60/40 mulle.

Seuraava käsi:

PokerStars No-Limit Hold'em, $6 BB (8 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

MP2 ($601.05)
      CO ($600.75)
      Hero ($117)
      SB ($594)
      BB ($607.15)
      UTG ($377.25)
      UTG+1 ($838)
      MP1 ($594)

Preflop: Hero is Button with K, Q.
      UTG calls $6, 4 folds, Hero raises to $30, 2 folds, UTG calls $24.

Flop: ($69) Q, 9, 2 (2 players)
      UTG checks, Hero bets $42, UTG calls $42.

Turn: ($153) J (2 players)
      UTG checks, Hero bets $45 (All-In), UTG calls $45.

River: ($0) 9 (2 players, 1 all-in)

Final Pot: $243

Results in white below:
      UTG has Jh 9h (full house, nines full of jacks).
      Hero has Kh Qs (two pair, queens and nines).
      Outcome: UTG wins $243.

Ja noin, flopin jälkeen prossat vaan 75/25 mulle. Mutta pitihän se arvata että näin Rolli mitä olin koko aamun nostanut hävisi hetkessä.

No sain vielä yhden AKn jolla voitin blindit, ennen kuin lähdin nuolemaan haavoja pienempiin pöytiin... :(
  • 4 replies
    • Kurpen
      Kurpen
      Bronze
      Samoja mietteitä rolli putosi 900$-100$ pitänee toivoa ettei survo loppujaki meneen. Tuntuu kyllä et aivan sama. Heinäkuussa ekat 26000 hanskaa break eveniä. Loppujen lopuksi 37000 käden jälkeen nousu oli ok, mutta ei se riitä et kortti kulkee lähes normaalisti viitenä päivänä kuukaudessa, kun 25 tulee pataan.

Tälläisen biitin jälkeen on tosi vaikea kerätä motivaatiota, ehkä mahdoton. Tämä on ns. kestotiltti. On vaikea kuvitella, voivansa pärjätä millään opiskelulla, kun karma tökkii vastaan.
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Kyllä se rolli sieltä yleensä ajan kanssa nousee takas.
      Muista vain pudottaa tasoja riittävän ajoissa, itse en näin heti tehnyt.

Itsellä tuotti lisäksi hivenne ongelmia kun olin muokannut peruspeliäni jo hieman ylempien tasojen mukaiseksi. Ei sitten heti meinannut pärjätä alemmilla, tai oikeastaan varianssi oli suurta ja huonoa tuuria matkassa. Pienemmillä tasoilla pärjää kyllä ilman arvontatilanteitakin.

Myös tauko voi tehdä terää, muuten voi yrittää herkästi liian nopeasti kerätä rollia ja vaikka pelaisi hyvää peliä niin epäonniset kolikon heitot voivat viedä homman mönkään.

Itse pidin kesäloman lähes taukoa, max tunti peliä jonain päivinä, opiskelin myös vähän syvän stäkin peliä ja omahaa, ja kokeilin näitä mikrolimiiteillä.

nyt taas arjen alkaessa oma peruspeli tuntuu taas kulkevan, rolli on tosin vielä alle puolet siitä mitä joskus oli, mutta tasaisessa nousussa, se on pääasia!

tsemppiä sullekkin!
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Mä kannatan myös tuota tason laskua aikaisessa vaiheessa jos tuntuu siltä että peli ei kulje. Onhan se armoton kolaus kun on vaikka taistellut kymppien voitoista niin hetken päästä on vaikea iloita kolmen euron suuresta voitosta. Mutta kun peli alkaa kulkemaan ja tasojen nosto on käy hyvin nopeasti.

Luin tänään täällä artikkelejä downswingeistä ja muista psykologisesta asiasta. Sieltä löytää todella paljon niitä asioita jotka vaivaamat minua ainakin monesti silloin peli ei kulje.
    • kahviadvi
      kahviadvi
      Bronze
      Mun mielestä ei kannate shottailla shortstackillä, shortstackilla ku pelaa niin pitää kestää noi arvonnat, niitä tulee väkisin ihan pirusti. Täydel stackil saa paremmat voitot ja voi kipata vielä marginaalitilanteis, mutta toisaalta pitää
      olla varaa hävitä koko stackki ja osata lopettaa ajoissa.

Oon myös huomannu että itel pahimmat tiltit tullu huonoista shottailumenestyksistä.