Tikkarin valmennus.

Mulle tämä valmennus oli uutta koskaan aikaisemmin kukaan ei ole seurannut pelaamista ja samalla kommentoinut peliäni.

Juttu oli että minä ilmoitan kädet pöydästä ja tikkari kommentoi pelitapahtumia sekä antaa vinkkejä lopuksi käydään läpi pelisessio tapahtumia.

Tässä joutu ihan eri tavalla keskittyyn peliin kun samalla puhuu ja kuuntelee mitä valmentaja sanoo ettei kädet mene ohi.

Sovittiin pelitavaksi fullipöytä (10) koska tää oli mulle paljon tutumpi pelitapa.

Alussa oli 2 full pöytää auki ja otettiin pian kolmas pöytä Tikkarin ehdotuksesta kun peli sujui ongelmitta. Enempää pöytiä ei olis kannattanut ottaa auki kun kaikissa voi olla toimintaa samalla kertaa niin helpottaa konmetointia.

Pelissä pelattavia käsiä tuli kohtalaisesti eikä yhtään AA paria ollut korteissa.
Mielenkiintoisia pelitapahtumia oli muutama ja yksi missä jäi valuetta ottamatta tai saamatta.
Näistä pelikäsistä lisää foorumilla.

Mitä sain irti valmennuksesta?
Tällä mikrotasolla pieniä vaihteluita käsien valintaan.
Kun peruspeli on ensin hallussa (ABC) niin voidaan ottaa asteittain muitakin pelikäsiä pelattavaksi.
Itse olen käyttänyt aloituskäsitaulukkoa korttien valintaan melkoisen tiukasti enkä ole lisännyt käsiä, ettei mene pahasti metsään.
Käden hyödyntäminen ja valuen ottaminen.
Käsien lukemista.

Oliko valmennuksesta hyötyä varmasti oli ja on Tikkarin kokemuksesta suuri apu omaani peliin.
Yhdestä kerrasta jäi positiivinen mieli jatkaa pelaamista ja toivottavasti saadaan lisää tälläisia valmennuksia.

Tämä oli musta onnistunut valmennus.